Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Publiczne Przedszkole Nr 11


Siedziba

Adres 35-620 Rzeszów, ul. Mazurska 19
Telefon 17 748 32 62; 17 748 32 64
Strona WWW www.pp11.resman.pl
E-mail sekretariat@pp11.resman.pl
Godziny pracy 6.30 - 17.00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Elżbieta KRZYŚKO
Siedziba 35-620 Rzeszów, ul. Mazurska 19
Telefon 17 748 32 65
E-mail dyrektor@pp11.resman.pl
Kompetencje Reguluje ustawa o systemie oświaty oraz pełnomocnictwo Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy Nienormowany czas pracy, godziny dydaktyczne według zatwierdzonej corocznie organizacji pracy (arkusza organizacji); godziny przyjęć: wtorek: 8.00 - 10.00, środa 15.00 - 17.00.

 

Podstawa prawna

Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Uchwała Nr XL VII/35/93 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 25 maja 1993 r. w sprawie utworzenia przedszkola w Rzeszowie. Działając na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. "h" ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16, poz. 95 z późniejszymi zmianami) oraz art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 5 stycznia 1991 r. Prawo budżetowe (Dz. U. Nr 4, poz. 18 z późniejszymizmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 8 maja 1991 r. w sprawie zakładów budżetowych (Dz. U. Nr 42, poz. 183) stosownie do art. 5 ust. 2 pkt 2, w związkuz art. 3 ust. 1 pkt 4 i art. 84 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o Systemie Oświaty (Dz. U. Nr 95, poz. 425).

   

Statut i struktura organizacyjna

Statut:

Statut PP 11 - tekst jednolity - 01.09.2009.pdf

Statut PP11 - tekst jednility - 01.12.2017.pdf

Nowelizacje:

Nowelizacja Statutu 11.02.2010.pdf

Nowelizacja Statutu 31.08.2010.pdf

Nowelizacja Statutu 31.08.2011.pdf

Nowelizacja statutu 31.08.2012.pdf

Nowelizacja Statutu 24.09.2013.pdf

Struktura organizacyjna:

Struktura Organizacyjna PP11.pdf

 

Plan finansowy:

Plan finansowy 2014.pdf

Plan dochodów i wydatków budżetowych 2019.pdf

Bilans roczny

Bilans 2010.pdf

Bilans 2011.pdf

Bilans 2012.pdf

Bilans 2013.pdf

Bilans 2017.pdf

Bilans 2018.pdf

Wysokość opłat


Wysokośc opłat za pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LII/1227/2017  dnia 12 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów jednostkach oświatowych.

 

Zadania

Ujęte w Statucie

 

Tryb działania

Zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 1996 r., Nr 67, poz. 329 z późniejszymi zmianami) oraz Statutem przedszkola

   

Finanse, majątek

Wykaz majątku: (netto)
Budynek - 482 530,91 zł
Sprzęt teleinformatyczny: 12 zestawów komputerowych (komputer + płaski monitor), 2 laptopy, 2 rzutniki multimedialne, 2 tablice aktywne, 4 drukarki, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 kserokopiarka, 1 telewizor, 1 odtwarzacz DVD, 3 aparaty telefoniczne, 1 aparat faxu.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

Zgodnie z instrukacją kancelaryjną, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt:

Rejestr:

  • wypadków dzieci,
  • wypadków przy pracy,
  • chorób zawiodowych nauczycieli.
  • aktów awansu zawodowego,
  • zaświadczeń, umów,
  • świadectw pracy.

 

Ewidencja:

  • ewidencja czasu pracy,
  • ewidencja zastępstw,
  • ewidencja środków trwałych,
  • ewidencja pieczęci,
  • ewidencja księgozbioru,
  • ewidencja druków ścisłego zarachowania,
  • ewidencja zasobu archiwum zakładowego.

 

Archiwa:

  • akt osobowych,
  • dokumentów kancelaryjnych,
  • dokumentów kadrowych,
  • dokumentów finansowych,
  • dokumentów pedagogicznych.

 

Informacje nieudostępnione

Informacje nieudostępnione:

  • protokoły Rad Pedagigicznych,
  • akta osobowe,
  • dane osobowe dzieci i ich rodziców.

 

Informacje publiczne nie zamieszczone na stronie BIP Przedszkola Publicznego Nr 11 mogą być udostępnione na wniosek zainteresowanych.

Regulamin Udostępniania Informacji Publicznej Przedszkola Publicznego Nr 11:

Regulamin udostepniania informacji publicznej PP11.pdf

Wzór wniosku o udostepnienie informacji publicznej:

wniosek udostepniania informacji publicznej PP11.pdf

Wypełniony wniosek należy przesłać:

  • drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pp11.resman.pl.
  • listownie na adres: Przedszkole Publiczne Nr 11, 35-620 Rzeszów, ul. Mazurska 19.

 

Klauzule:

Klauzula Ogólna

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych osób upoważnionych do odboiru dziecka z przedszkola

Klauzula informacyjna dotycząca monitoringu

Klauzula informacyjna - zamówienia publiczne poniżej 30 000 euro

Kontrole

Kontrole zewnętrzne 2013.pdf

Kontrole zewnętrzne 2014.pdf

Kontrole zewnętrzne 2017.pdf

Kontrole zewnętrzne 2018.pdf

Kontrole zewnętrzne 2019.pdf

Data opracowania

11 sierpnia 2014 r.; 20 września 2016 r.; 19 listopada 2017 r.; 9 września 2019 r.

 Opracowanie

Maria Warzybok

Elżbieta Krzyśko

Maria Gniewek


Zatwierdziła 

 Elżbieta Krzyśko

Opublikował(a): 20.09.2019 11:07, Elżbieta Krzyśko
Wytworzył(a): 24.10.2008 09:33, Elżbieta Krzyśko
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22486370
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl