Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Przedszkole Publiczne Nr 24


Siedziba

Adres 35-119 Rzeszów, ul. Krajobrazowa 7
Telefon 17 748 39 40
Strona WWW www.pp24.resman.pl
E-mail sekretariat@pp24.resman.pl

Elektroniczna skrzynka podawcza

www.epuap.gov.pl

Godziny pracy 6:30 - 17:00

  

Dyrektor

Imię i nazwisko Bogumiła Górecka
Siedziba 35-119 Rzeszów, ul. Krajobrazowa 7
Telefon 17 748 39 41
E-mail dyrektor@pp24.resman.pl
Kompetencje

Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa  Pobierz

Godziny pracy

Nienormowany czas pracy, godziny dydaktyczne według zatwierdzanej corocznie organizacji pracy przedszkola.

Przyjmowanie stron

poniedziałki  14.00 - 16.00

czwartki        8.00 - 10.00

 

Przedmiot działalności i kompetencje jednostki

Na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty /Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm./ oraz rozporzadzenia Ministra Edukacji Narodowej z 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół /Dz. U. z 2012 r. poz. 997 ze zm./

Przedmiot działalności, zadania i cele przedszkola:

Pobierz

Informacja o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw

 Obowiązujące przepisy prawne:

1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./

2. Rozporzadzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizowania przyjmowania skarg i wniosków /Dz. U. Nr 5, poz. 46/

3. Zarządzenie dyrektora przedszkola w sprawie wprowadzenia Procedury skarg i wniosków 

Dyrektor przyjmuje w Przedszkolu Publicznym Nr 24 - ul. Krajobrazowa 7, 35-119 Rzeszów

Szczegółowe zasady określa Regulamin skarg i wniosków:

Pobierz

Statut, struktura organizacyjna

Strukturę wewnętrzną, zasady funkcjonowania, tryb pracy oraz szczegółowe zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk określa Statut oraz Regulamin Organizacyjny Przedszkola Publicznego Nr 24 w Rzeszowie.

Statut     Pobierz

Regulamin organizacyjny    Pobierz

Struktura organizacyjna     Pobierz

 Majątek
Środki trvwałe: 

- budynek: 2 539 212,45 zł
- obiekty inżynierii lądowej: 99 000,00 zł
- maszyny i urządzenia:  12 332,98 zł
- narzędzia, przyrządy, ruchomości, wyposażenie: 83 850,74 zł

Plan finansowy 2016 - pobierz

Plan finansowy 2017 - pobierz

Bilans 2015 - pobierz

Bilans 2016 - pobierz

 Udostępnianie informacji nieudostępnionej w BIP

Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej /Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm./, informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej przedszkola, a także nie zostały udostępnione poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na ich wniosek. Wnioski o udostępnianie informacji publicznej należy kierować bezpośrednio do dyrektora Przedszkola Publicznego Nr 24 w Rzeszowie na adres:

Przedszkole Publiczne Nr 24 

ul. Krajobrazowa 7

35-119 Rzeszów

 Wniosek - pobierz

Dokumentacja z przebiegu i efektów kontoli

Lp

 ORGAN PRZEPROWADZAJĄCY KONTROLĘ

ZAKRES PRZEDMIOTOWY KONTROLITERMIN KONTROLI
1.Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie

1. Kontrola warunków produkcji i obrotu żywnością.

2. Ocena stanu sanitarnego przedszkola.

Brak zaleceń.

18.04.2017
2.

Państowa Inspekcja Pracy

Inspektor Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie.

1. Wybrane zagadnienia z zakresu prawnej ochrony pracy oraz legalności zatrudnienia.

2. Sposób zawierania umów o pracę, szkolenia BHP, terminowość zgłaszania pracowników do ZUS.

Zalecenia pokontrolne zostały niezwłocznie zrealizowane.

21-22.09.2017

 

Protokoły kontroli dostępne w kancelarii przedszkola.

 Wysokość opłat

Wysokośc opłat za pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr XXXV/765/2016 z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci w wieku do lat 5 oraz warunków zwolnienia z tych opłat w prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów jednostkach oświatowych.

Rejestry, ewidencje, archiwa

Prowadzone zgodnie z rzeczowym wykazem akt ustalonym dla jednostek oświatowych i sposobem działania archiwów zakładowych.

Pobierz

Informacje nieudostępnione

Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe pracowników, dane osobowe dzieci i ich rodziców – ochrona danych osobowych.

 Data opracowania

01.12.2017 r.

 Opracowanie

Bogumiła Górecka – dyrektor przedszkola

 Zatwierdzenie

Bogumiła Górecka – dyrektor przedszkola

 

Opublikował(a): 10.05.2019 13:55, Bogumiła Górecka
Wytworzył(a): 27.08.2009 15:15, Bogumiła Górecka
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22463158
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl