Aktualne dane kontaktowe Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych Niepełnosprawnych Intelektualnie im. Józefy Jaklińskiej w Rzeszowie znajdują sie na stronie bip.erzeszow.pl
Dyrektor przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 13:00 - 15:00. Osoby zainteresowane spotkaniem z Dyrektorem Domu proszone są o wcześniejsze umówienie sie w sekrtetariacie Domu telefonicznie lub osobiście.
Sekretariat czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 (tel. (17)854-52-11 lub (17)865-43-60).
Wszelkie informacje w zakresie spraw związanych z mieszkańcami w DPS udzielane są telefonicznie lub osobiście w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00 (tel. (17)854-52-11 wew. 34 lub (17)865-43-60) wew 34), przez pracownika socjalnego i Dyrektora Domu. Każda osoba, która chce zamieszkać w Naszym Domu ma możliwość osobistej wizyty celem zapoznania się z ofertą i proponowanymi warunkami.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP - /DPS_Jozefy_Jaklinskiej/SkrytkaESP
Dom Pomocy Społecznej im. Józefy Jaklińskiej jest jednostką budżetową nieposiadającą osobowości prawnej, organem prowadzącym dla Domu jest Gmina Miasto Rzeszów. Dom działa na podstawie:
Dom Pomocy Społecznej działa w oparciu o decyzję Wojewody Podkarpackiego z dnia 9 lipca 2007 r. w sprawie zezwolenia na prowadzenia Domu Pomocy Społecznej im. Józefy Jaklińskiej dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie, ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, Statutu uchwalonego przez Radę Miasta Rzeszowa z dnia 24 kwietnia 2007 r. nr XII/176/2007. i procedur wydanych przez dyrektora placówki regulujących kwestie związane z pobytem mieszkańców w DPS i świadczonymi na ich rzecz usługami:
Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.),
Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 595 z późn. zm.),
Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.),
Wysokość opłat
Pobyt w domu pomocy społecznej jest odpłatny do wysokości średniego miesięcznego kosztu utrzymania, który wynosi od 01.04.2019 – 4 173,00 zł.
Zarządzenie nr VIII/155/2019 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 lutego 2019 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego z dnia 1 marca 2019 r. Poz. 1261)
Decyzje ustalającą opłatę za pobyt w domu pomocy społecznej wydaje organ gminy właściwej dla osoby kierowanej. Szczegółowe zasady umieszczania i opłat w domu pomocy społecznej określa Ustawa o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 182, z późn. zm.) - art. 59, 60, 61.
Statut
Struktura organizacyjna
Struktura organizacyjna Domu Pomocy Społecznej
Regulaminy
Regulamin organizacyjny - 16 maj 2014 rok
Regulamin wynagradzania w Domu Pomocy Społecznej
Regulamin mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej
Środki trwałe - stan na 31.12.2012
Środki trwałe - stan na 31.12.2013
Środki trwałe - stan na 31.12.2014
Środki trwałe - stan na 31.12.2015
Środki trwałe - stan na 31.12.2016
Środki trwałe - stan na 31.12.2017
Udostępnianie informacji nieudostępnionej w BIP
Informacja publiczna nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej DPS, może być udostępniona na wniosek.
Wzór wniosku o udostępnienie informacji publicznej
Dane zawarte w rejestrach, ewidencjach i archiwach udostępnia się za zgodą dyrektora na wniosek stronom i uczestnikom postepowania oraz na żądanie uprawnionych osób. Udostępnianie informacji i dokumentów zawartych w rejestrach, ewidencjach i archiwach odbywa się z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów, w tym w szczególności, w przypadku informacji stanowiących informację publiczną, na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostepie do informacji publicznej.
rejestr mieszkańców,
rejestr skarg i wniosków,
rejestr dokumentów osób oczekujących,
rejestr osobodni żywienia i pobytu,
rejestr nieobecności (urlopów) mieszkańców
rejestr depozytu wartościowego,
rejestr protokołów posiedzeń rady mieszkańców,
rejestr protokołów Zebrań Zespołu Terapeutycznego - Opiekuńczo,
rejestr pism współpracy z jednostkami nie podporządkowanymi,
rejestr sprawozdawczości miesięcznych,
rejestr rachunków z dysponowania kieszonkowym mieszkańców,
rejestr osób odwiedzających,
rejestr imprez kulturalno oświatowych (kronika),
rejestr wypadków,
rejestr chorób zakaźnych,
rejestr kart przymusu.
rejestr zamówień publicznych
Jednostaka kontrolująca | Data kontroli | Zakres kontroli |
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 15.04.2016 | Kontrola kompleksowa |
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 15.04.2016 | Kontrola żywienia |
Sąd Okręgowy w Rzeszowie | 11.06.2016 | Kontrola kompleksowa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie | 26.07.2016 | Kontrola problemowa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie | 28.10.2016 | Kontrola problemowa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie | 9.02.2017 | Kontrola zamówień publicznych |
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 7.03.2017 | Kontrola jakości wody |
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 19.05.2017 | Kontrola kompleksowa |
Sąd Okręgowy w Rzeszowie | 11.05.2017 | Kontrola kompleksowa |
Sąd Okręgowy w Rzeszowie | 15.05.2018 | Kontrola kompleksowa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie | 26.09.2018 | Kontrola zamówień publicznych |
Sąd Okręgowy w Rzeszowie | 23.04.2019 | Kontrola zamówień publicznych |
Oswiadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2012 roku
Oswiadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2013 roku
Oswiadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2014 roku
Oswiadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2015 roku
Oswiadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2016 roku
Oswiadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2017 roku
Klauzula informacyjna - pobierz