Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Obwieszczenie znak : AR.6740.66.33.2019.AG66

 

OBWIESZCZENIE 

                Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. z 2018 r., poz. 2096 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1474 z późniejszymi zmianami),

                                                                       PREZYDENT MIASTA RZESZOWA

zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego

znak: AR.6740.66.33.2019.AG66

na wniosek Prezydenta Miasta Rzeszowa, działającego przez pełnomocnika Pana Andrzeja Mamczur, w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:  

Rozbudowa publicznych dróg powiatowej zbiorczej i gminnej dojazdowej – ul. hr. A. Potockiego w Rzeszowie”  

w ramach zadania inwestycyjnego p.n.:

„Budowa chodnika przy ul. hr. A. Potockiego”

na następujących działkach:

1.     Działki w liniach rozgraniczających teren inwestycji – projektowany pas drogowy:

- w obrębie ewidencyjnym 220 - Załęże:

480, 1012/1, 449, 481/7 (481/3), 416/2 (416), 427/2 (427), 428/9 (428/7), 1005/3 (1005/2), 455/1 (455), 1003/6 (1003/4), 1002/3 (1002/2)*

()* w nawiasach wskazano numery działek przed podziałem,

2.     Działki znajdujące się na terenie niezbędnym dla obiektów budowlanych poza pasem projektowanej drogi:

- w obrębie ewidencyjnym 220 - Załęże:

513/3, 512, 510/3, 480, 400, 399/1, 417/8, 417/5, 419, 499/6, 498/1, 1024/1, 1024/8, 496, 421/4, 491, 490, 489, 487/3, 487/1, 485/1, 484, 481/3, 481/4, 481/5, 481/6, 1012/24, 1012/2, 416/3 (416), 416/1 (416), 427/1 (427), 1005/4 (1005/2), 428/8, 429, 430/6, 430/7, 430/2, 430/8, 455/2 (455), 1002/4 (1002/2)*

 ()* w nawiasach wskazano numery działek przed podziałem.

Zainteresowani mogą w terminie 21 dni od daty ogłoszenia obwieszczenia  zapoznać się z dokumentami sprawy w dniach pracy Urzędu w godzinach od 8.00 do 15.30, w środę od 8.00 do 17.00 w Wydziale Architektury - Rzeszów, ulica Kopernika 15,  pokój Nr 44, i w tym terminie złożyć swoje wnioski i zastrzeżenia.

 

 

Z up. Prezydenta Miasta Rzeszowa

Andrzej Skotnicki

Dyrektor Wydziału Architektury

Urzędu Miasta Rzeszowa

Opublikował(a): 23.08.2019 15:12, Sołtys Edyta
Wytworzył(a): 23.08.2019 14:46, Andrzej Skotnicki
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22543701
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl