PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 2018-10-29
AR.6733.65.20.2018.MP65
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1073)
podaję do publicznej wiadomości,
że w dniu 23 października 2018r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego p.n: „Budowa odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia na działkach numer 1241/2, 1241/4, 1243/12, 1243/13 obr. 221 w Rzeszowie przy ul. św. Walentego”.
Z wnioskiem strony mogą zapoznać się w Wydziale Architektury (Rzeszów, ulica Kopernika 15, pokój Nr 42) w godzinach od 8:00 do 15:30, w środę od 8:00 do 17:00.
Ewentualne uwagi i wnioski w tej sprawie można składać na piśmie w sekretariacie Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa lub przesłać drogą pocztową, w ciągu 7 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości.
W celu ułatwienia dostępu do dokumentów proszę powoływać się na sygnaturę sprawy.
Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA
Ewa Kopycińska
Z-ca Dyrektora Wydziału Architektury
Urzędu Miasta Rzeszowa