Obwieszczenie - AR.6733.65.20.2018.MP65

PREZYDENT MIASTA RZESZOWA

 

Rzeszów, 2018-10-29

AR.6733.65.20.2018.MP65

 

 

 

OBWIESZCZENIE

 

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1073)

 

podaję do publicznej wiadomości,

 

że w dniu 23 października 2018r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego p.n: „Budowa odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia na działkach numer 1241/2, 1241/4, 1243/12, 1243/13 obr. 221 w Rzeszowie przy ul. św. Walentego”.

 

Z wnioskiem strony mogą zapoznać się w Wydziale Architektury (Rzeszów, ulica Kopernika 15, pokój Nr 42) w godzinach od 8:00 do 15:30, w środę od 8:00 do 17:00.

Ewentualne uwagi i wnioski w tej sprawie można składać na piśmie w sekretariacie Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa lub przesłać drogą pocztową, w ciągu 7 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości.

W celu ułatwienia dostępu do dokumentów proszę powoływać się na sygnaturę sprawy.

 

 

 

Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA

Ewa Kopycińska

Z-ca Dyrektora Wydziału Architektury

                                                                                       Urzędu Miasta Rzeszowa

 

Opublikował(a): 30.10.2018 08:25, Małgorzata Pączek
Wytworzył(a): 30.10.2018 08:24, Ewa Kopycińska
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22542532
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl