Obwieszczenie SR-III.6131.260.2018

PREZYDENT MIASTA RZESZOWA

Rzeszów, 28 listopada 2018r.

SR-III.6131.260.2018

 

OBWIESZCZENIE

 

 

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 2096) zawiadamiam, że na wniosek Rzeszowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z siedzibą w Rzeszowie przy
ul. Gałęzowskiego 6, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 1 sztuki drzewa rosnącego na działce nr 881/10 obręb 207 w Rzeszowie przy ul. Pułaskiego 7

Jednocześnie, zgodnie z art. 85 § 1 K.p.a. zawiadamiam, że
w dniu 3 stycznia 2019 r. od godz12:00 odbędą się oględziny drzewa wnioskowanego do usunięcia. Punkt zborny wyznaczam przy budynku Pułaskiego 7 w Rzeszowie

Zgodnie z art. 50 § 1 oraz art. 90 § 2 pkt 1 k.p.a. wzywam do:

1. stawienia się na rozprawę

2. okazania przedmiotu oględzin

Zgodnie z art. 28 K.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.

Ponadto działając na podstawie art. 36 § 1 K.p.a zawiadamiam, że postępowanie administracyjne nie może zostać zakończone w terminie określonym w art. 35 K.p.a. z powodu skomplikowanego charakteru sprawy wymagającego szczegółowej analizy.

Jednocześnie wyznaczam nowy termin zakończenia sprawy do 15 marca 2018r.

Ponadto informuję, że stronom przysługuje prawo do wniesienia ponaglenia na zasadach określonych w art. 37 ustawy –Kodeks postępowania administracyjnego. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.

Na podstawie art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody, organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie zawiadamia strony w trybie art. 49 K.p.a,
w związku z czym niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (s.bip.erzeszow.pl) oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa w dniu 28 listopada 2018r.

                      

Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA

Małgorzata Wojnowska

DYREKTOR WYDZIAŁU

               Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Urzędu Miasta Rzeszowa

 

 

                                                                                 

 

Otrzymują:

1. Rzeszowska Spółdzielnia Mieszkaniowa Administracja Osiedla Śródmieście, ul. Dąbrowskiego 33A, 35-036 Rzeszów

2. Strony postępowania według wykazu, zgodnie z art. 49 KPA – tablica ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 (parter – korytarz), tablica ogłoszeń w Ratuszu, ul. Rynek 1 (parter – korytarz).

3. SR-III-a/a

Opublikował(a): 28.11.2018 12:04, Tomasz Chotkowski
Wytworzył(a): 28.11.2018 11:38, Małgorzata Wojnowska
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22542443
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl