Obwieszczenie - AR.6733.62.18.2018.SN62

PREZYDENT  MIASTA  RZESZOWA

Rzeszów, 2018-12-10

AR.6733.62.18.2018.SN62

 

 OBWIESZCZENIE

 

            Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2018.1945 j.t.),

  

PREZYDENT  MIASTA  RZESZOWA

z a w i a d a m i a,

 że w dniu 29 listopada 2018 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego pn.: „Droga wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 1865, 1866, 1863/11, 1863/9, 1869, 1863/1, 1870/5, 1870/18, 1899/1, 1885, 1889/1 obr. 210 w Rzeszowie.

 Uwagi i wnioski w tej sprawie można składać na piśmie w sekretariacie Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa (Rzeszów, ul. Kopernika 15, pok. 32) lub przesłać drogą pocztową w ciągu 14 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości.

 W celu ułatwienia dostępu do dokumentów proszę powoływać się na sygnaturę sprawy, umieszczoną u góry z lewej strony.

  

Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA

Andrzej Skotnicki

Dyrektor Wydziału Architektury

Urzędu Miasta Rzeszowa

 

 

Opublikował(a): 10.12.2018 11:35, Sylwia Najdecka
Wytworzył(a): 10.12.2018 11:31, Andrzej Skotnicki
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22542388
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl