PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 2018-12-10
AR.6733.62.18.2018.SN62
OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2018.1945 j.t.),
PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
z a w i a d a m i a,
że w dniu 29 listopada 2018 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego pn.: „Droga wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” na działkach nr 1865, 1866, 1863/11, 1863/9, 1869, 1863/1, 1870/5, 1870/18, 1899/1, 1885, 1889/1 obr. 210 w Rzeszowie.
Uwagi i wnioski w tej sprawie można składać na piśmie w sekretariacie Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa (Rzeszów, ul. Kopernika 15, pok. 32) lub przesłać drogą pocztową w ciągu 14 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości.
W celu ułatwienia dostępu do dokumentów proszę powoływać się na sygnaturę sprawy, umieszczoną u góry z lewej strony.
Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA
Andrzej Skotnicki
Dyrektor Wydziału Architektury
Urzędu Miasta Rzeszowa