PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 11 grudnia 2018r.
SR-III.6131.256.2018
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art.10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 poz. 2096) zawiadamiam strony, że zakończono zbieranie materiału dowodowego w sprawie rozpatrzenia wniosku Spółdzielni „Zodiak” z siedzibą przy
al. Rejtana 47 w Rzeszowie o udzielenie zezwolenia na usunięcie 1 sztuki drzewa rosnącego na działce nr 1214/1 w obrębie nr 207 położonej przy ul. Lisa Kuli 9 w Rzeszowie.
Strony mogą w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w Urzędzie Miasta Rzeszowa, w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Rynek 7, pok.10, w godzinach: 7 30 - 15 30.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (s.bip.erzeszow.pl) oraz przez wywieszenie
na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa, Rynek 1 (parter – korytarz), tablicy ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, Rynek 7 (parter
– korytarz) w dniu 11 grudnia 2018r.
Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA
Małgorzata Wojnowska
DYREKTOR WYDZIAŁU
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Urzędu Miasta Rzeszowa
Otrzymują:
1. Spółdzielnia „Zodiak”
al. Rejtana 47, 35-326 Rzeszów
2. Strony postępowania według wykazu, zgodnie z art. 49 KPA – tablica ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 (parter – korytarz), tablica ogłoszeń w Ratuszu, ul. Rynek 1 (parter – korytarz), Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (s.bip.erzeszow.pl)
3. SR-III-a/a.