PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 21 grudnia 2018r.
SR-III.6131.826.2016
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zmianami) w związku
z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 142 ze zmianami) zawiadamiam strony, że na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej „NOWE MIASTO” z siedzibą przy ul. Podwisłocze 6 w Rzeszowie, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany punktu 4 decyzji Prezydenta Miasta Rzeszowa
z dnia 31 lipca 2017r. znak SR-III.6131.826.2016 w zakresie wyznaczenia nowej lokalizacji
i terminu wykonania nasadzeń zastępczych.
Zgodnie z art. 28 K.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.
Na podstawie art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody, organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie zawiadamia strony w trybie art. 49 K.p.a., w związku z czym niniejsze obwieszczenie w dniu 21 grudnia 2018r. zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (s.bip.erzeszow.pl) oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa.
Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA
Małgorzata Wojnowska
DYREKTOR WYDZIAŁU
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Urzędu Miasta Rzeszowa
Otrzymują:
1. Spółdzielnia Mieszkaniowa „Nowe Miasto” ul. Podwisłocze 6, 35-309 Rzeszów
2. Strony postępowania według wykazu, zgodnie z art. 49 KPA – tablica ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 (parter – korytarz), tablica ogłoszeń w Ratuszu, ul. Rynek 1 (parter – korytarz)
3.A/a