PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 26 września 2019r.
SR-III.6131.197.2019
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zmianami) zawiadamiam, że na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowe Miasto” w Rzeszowie przy ul. Podwisłocze 6 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 sztuk drzew rosnących na działce nr 1658/6 w obrębie 208 położonej przy ul. Podwisłocze 26
w Rzeszowie.
Jednocześnie, zgodnie z art. 85 § 1 K.p.a. zawiadamiam, że w dniu 29 października 2019 r. odbędą się oględziny drzew wnioskowanych do usunięcia. Punkt zborny wyznaczam:
· 8:30 przy budynku Podwisłocze 26 w Rzeszowie
Zgodnie z art. 50 § 1 oraz art. 90 § 2 pkt 1 k.p.a. wzywam do:
1. stawienia się na rozprawę
2. okazania przedmiotu oględzin
Zgodnie z art. 28 K.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.
Ponadto działając na podstawie art. 36 § 1 K.p.a zawiadamiam, że postępowanie administracyjne nie może zostać zakończone w terminie określonym w art. 35 K.p.a. z powodu skomplikowanego charakteru sprawy wymagającego szczegółowej analizy.
Jednocześnie wyznaczam nowy termin zakończenia sprawy do 30 listopada 2019r.
Ponadto informuję, że stronom przysługuje prawo do wniesienia ponaglenia na zasadach określonych w art. 37 ustawy –Kodeks postępowania administracyjnego. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
Na podstawie art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody, organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie zawiadamia strony w trybie art. 49 K.p.a,
w związku z czym niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (s.bip.erzeszow.pl) oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa w dniu
26 września 2019r.
Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA
Małgorzata Wojnowska
DYREKTOR WYDZIAŁU
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Urzędu Miasta Rzeszowa
Otrzymują:
1. Spółdzielnia Mieszkaniowa „ Nowe Miasto” ul. Podwisłocze 6, 35-309 Rzeszów
2. Strony postępowania według wykazu, zgodnie z art. 49 KPA – tablica ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 (parter – korytarz), tablica ogłoszeń w Ratuszu, ul. Rynek 1 (parter – korytarz).
3. SR-III-a/a
Informacja dotycząca danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylania dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej RODO informuję że:
- dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz ich sprostowania (poprawienia),
- ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie numeru telefonu lub adresu e-mail, której cofnięcie nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
- żądania usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa lub
w ramach sprawowania władzy publicznej,
- wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych.