PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 12 listopada 2019r.
SR-III.6131.222.2019
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zmianami) zawiadamiam, że zakończono zbieranie materiału dowodowego w sprawie rozpatrzenia wniosku Rzeszowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Gałęzowskiego 6, o udzielenie zezwolenia na usunięcie 3 sztuk drzew rosnących na działce nr 881/10 w obrębie 207 położonej przy
ul. Pułaskiego w Rzeszowie.
Strony mogą w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w Urzędzie Miasta Rzeszowa, w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Rynek 7, pok. 10, w godzinach: 7 30 - 15 30.
Na podstawie art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 1614 ze zmianami), organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie, zawiadamia strony w trybie art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w związku z czym niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (s.bip.erzeszow.pl) oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 1 (parter – korytarz) i tablicy ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 (parter – korytarz) w dniu 12 listopada 2019r.
Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA
Małgorzata Wojnowska
DYREKTOR WYDZIAŁU
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Urzędu Miasta Rzeszowa
Otrzymują:
1. Rzeszowska Spółdzielnia Mieszkaniowa Administracja Osiedla Śródmieście, ul. Dąbrowskiego 33A, 35-036 Rzeszów
2. Strony postępowania według wykazu, zgodnie z art. 49 KPA – tablica ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 (parter – korytarz), tablica ogłoszeń w Ratuszu, ul. Rynek 1 (parter – korytarz).
3. SR-III-a/a