PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 2019-11-14
AR.6733.65.22.2019.AG65
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 2096 z późniejszymi zmianami)
podaję do publicznej wiadomości,
że w dniu 8 listopada 2019r., na żądanie Pana Zbigniewa Gubernat, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego p.n.: „Rozbudowa sieci wodociągowej” na działkach nr 2181/1, 2181/2, 2181/3, 2181/4, 2181/5, 2181/6, 2185/7 przy ul. św. Walentego w Rzeszowie.
Z wnioskiem strony mogą zapoznać się w Wydziale Architektury (Rzeszów, ulica Kopernika 15, pokój Nr 42) w godzinach od 8:00 do 15:30, w środę od 8:00 do 17:00.
Ewentualne uwagi i wnioski w tej sprawie można składać na piśmie w sekretariacie Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa lub przesłać drogą pocztową, w ciągu 7 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości.
W celu ułatwienia dostępu do dokumentów proszę powoływać się na sygnaturę sprawy.
Z up. Prezydenta Miasta Rzeszowa
Andrzej Skotnicki
Dyrektor Wydziału Architektury
Urzędu Miasta Rzeszowa