Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Obwieszczenie AR.6733.65.22.2019.AG65

PREZYDENT MIASTA RZESZOWA

 

Rzeszów, 2019-11-14

AR.6733.65.22.2019.AG65

 

 

 

OBWIESZCZENIE

 

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 2096 z późniejszymi zmianami)

 

podaję do publicznej wiadomości,

 

że w dniu 8 listopada 2019r., na żądanie Pana Zbigniewa Gubernat, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego p.n.: „Rozbudowa sieci wodociągowej” na działkach nr 2181/1, 2181/2, 2181/3, 2181/4, 2181/5, 2181/6, 2185/7 przy ul. św. Walentego w Rzeszowie.

 

Z wnioskiem strony mogą zapoznać się w Wydziale Architektury (Rzeszów, ulica Kopernika 15, pokój Nr 42) w godzinach od 8:00 do 15:30, w środę od 8:00 do 17:00.

Ewentualne uwagi i wnioski w tej sprawie można składać na piśmie w sekretariacie Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa lub przesłać drogą pocztową, w ciągu 7 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości.

W celu ułatwienia dostępu do dokumentów proszę powoływać się na sygnaturę sprawy.

 

 

 

Z up. Prezydenta Miasta Rzeszowa

Andrzej Skotnicki

Dyrektor Wydziału Architektury

Urzędu Miasta Rzeszowa

 

Opublikował(a): 15.11.2019 13:58, Agnieszka Grabarz
Wytworzył(a): 15.11.2019 13:57, Andrzej Skotnicki
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22531786
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl