PPREZYDENT MIASTA RZESZOWA Rzeszów, 2019-11-20
AR.6733.63.6.2019.LL63
OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jednolity tekst Dz. U. 2018 r., poz. 1945 z późniejszymi zmianami )
podaję do publicznej wiadomości,
że w dniu 20 listopada 2019 r. na wniosek Gminy Miasto Rzeszów z siedzibą w Rzeszowie przy ulicy Rynek 1, w imieniu której występuje pełnomocnik Pan Maciej Ferenc, ul. Targowa 1 , 35-064 Rzeszów, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego p.n.: .: budowa oświetlenia ulicznego części drogi miejskiej na działkach nr 212, 112/3, 197/2, 209, 208, 200, 206, 204/1, obr.218, położonych w Rzeszowie przy ulicy Torfowej.
Uwagi i wnioski w tej sprawie można składać na piśmie w sekretariacie Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Kopernika 15, lub przesłać drogą pocztową w ciągu 7 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości.
Z up. Prezydenta Miasta Rzeszowa
Katarzyna Leśko
Zastępca Dyrektora Wydziału Architektury
Urzędu Miasta Rzeszowa