PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
AR.6733.62.24.2019.SN62
OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. 2018.1945),
PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
z a w i a d a m i a,
że w dniu 12 listopada 2019 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego pn.: „budowa odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia” działkach nr 1148/1, 1148/2 obr. 210 Biała położonych w Rzeszowie, przy ul. Miłej.
Uwagi i wnioski w tej sprawie można składać na piśmie w sekretariacie Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa (Rzeszów, ul. Kopernika 15, pok. 35) lub przesłać drogą pocztową w ciągu 14 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości.
Z up. Prezydenta Miasta Rzeszowa
Andrzej Skotnicki
Dyrektor Wydziału Architektury
Urzędu Miasta Rzeszowa