SP24.26.261/3/2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa: Gmina Miasto Rzeszów - Szkoła Podstawowa nr 24 w Rzeszowie
Ulica, nr: ul. Czajkowskiego 11
Kod, miejscowość: 35-602 Rzeszów
Telefon: 177482570
Fax: 177482577
REGON: 000773251
e-mail: dyrektor@sp24.rzeszow.pl
godziny pracy: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30
Nazwa postępowania: „Sprzedaż i dostawa mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie.”
1. Przedmiotem postępowania jest wybór Oferenta/Oferentów, który/którzy dostarczy/dostarczą:
Zadanie nr 1 – meble do pięciu klas nauczania początkowego
Zadanie nr 2 – meble do świetlicy szkolnej
Zadanie nr 3 – meble do szatni
2. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia. Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego
3. Szczegółową specyfikację techniczną sprzętu zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, przeznaczony dla szkoły, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 10 sierpnia 2019 r.
Sposób sporządzenia oferty:
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Do oferty należy załączyć wypełniony i parafowany projekt umowy będący załącznikiem Nr 2 do zapytania.
Do oferty należy również dołączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu z uwzględnieniem opisu wszystkich parametrów wymienionych w załączniku nr 3 do zapytania.
Sposób złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania, do dnia: 28 czerwca 2019 r. do godziny 1000. Do oferty należy załączyć parafowany projekt umowy będący załącznikiem Nr 2 do zapytania i specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Ofertę w formie pisemnej należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 24 w Rzeszowie w godzinach szkoły tj. od 7:30 do 15:30.
2. W przypadku wysłania oferty pocztą decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego.
3. Oferty, które wpłynął po terminie, nie będą zakwalifikowane do postępowania ofertowego.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego 28.06.2019 r. o godzinie 1200.