ZAPYTANIE OFERTOWE - Sprzedaż i dostawa mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie.

SP24.26.261/3/2019

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I.                Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa:                                    Gmina Miasto Rzeszów - Szkoła Podstawowa nr 24 w Rzeszowie

Ulica, nr:                                 ul. Czajkowskiego 11

Kod, miejscowość:                   35-602 Rzeszów

Telefon:                                   177482570

Fax:                                         177482577

REGON:                                  000773251

e-mail:                                     dyrektor@sp24.rzeszow.pl

godziny pracy:                           poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30

 

Nazwa postępowania: Sprzedaż i dostawa  mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie.

1.      Przedmiotem postępowania jest wybór Oferenta/Oferentów, który/którzy dostarczy/dostarczą:
Zadanie nr 1 – meble do pięciu klas nauczania początkowego

Zadanie nr 2 – meble do świetlicy szkolnej

Zadanie nr 3 – meble do szatni

  2. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia.  Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego

3.  Szczegółową specyfikację techniczną sprzętu zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, przeznaczony dla szkoły, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru,  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.

5. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).

 

Termin wykonania zamówienia:  

Zamówienie należy wykonać w terminie: do 10 sierpnia 2019 r.

 

Sposób sporządzenia oferty:

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Do oferty należy załączyć wypełniony i parafowany projekt umowy będący załącznikiem Nr 2 do zapytania.

Do oferty należy również dołączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu z uwzględnieniem opisu wszystkich parametrów wymienionych w załączniku nr 3 do zapytania.

 

Sposób złożenia oferty:

1.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania, do dnia: 28 czerwca 2019 r.  do godziny 1000. Do oferty należy załączyć parafowany projekt umowy będący załącznikiem Nr 2 do zapytania i  specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Ofertę w formie pisemnej należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 24 w Rzeszowie w godzinach szkoły tj. od 7:30 do 15:30.

2.      W przypadku wysłania oferty pocztą decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego.

3.      Oferty, które wpłynął po terminie, nie będą zakwalifikowane do postępowania ofertowego.

4.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego 28.06.2019 r. o godzinie 1200.

 

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy - zał. 1

Wzór umowy - zał. 2

Specyfikacja - meble szkolne - zał. 3

Klauzula  RODO

Wyjaśnienie z dnia 25.06.2019r.

Opublikował(a): 25.06.2019 11:41, Dariusz Rzucidło
Wytworzył(a): 12.06.2019 10:11, Dariusz Rzucidło
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22544942
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl