OGŁOSZENIE

Rzeszów, dnia 22 listopada 2011 r.

OGŁOSZENIE

Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie zaprasza do składania ofert na dzierżawę 143 sztuk słupów ogłoszeniowych i 78 sztuk tablic ogłoszeniowych w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2014 r. zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa.
Treść plakatów eksponowanych przez dzierżawcę nie może być uwłaczająca godności ludzkiej, według odczucia Wydzierżawiającego.

W ramach umowy dzierżawy do obowiązków dzierżawcy będzie należało także:

1) nieodpłatne umieszczanie plakatów i innych ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa, a w szczególności:
a) obwieszczeń, uchwał i zarządzeń Rady Miasta Rzeszowa i Prezydenta Miasta Rzeszowa,
b) obwieszczeń, uchwał oraz informacji: Państwowej, Wojewódzkiej, Okręgowej i Miejskiej Komisji Wyborczej, Wojewódzkiego Biura Wyborczego, Rady Miasta Rzeszowa i Prezydenta związanych z organizacją i przeprowadzaniem wyborów do organów samorządu terytorialnego, Sejmu i Senatu RP, wyboru Prezydenta RP, oraz referendów,
c) obwieszczeń o przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowych,
d) zarządzeń i komunikatów Szefa Obrony Cywilnej Miasta Rzeszowa
e) innych ogłoszeń i plakatów dotyczących imprez organizowanych pod patronatem Prezydenta Miasta Rzeszowa lub z udziałem Gminy Miasta Rzeszowa po uprzednim pisemnym potwierdzeniu.

2) utrzymanie tablic i słupów ogłoszeniowych w dobrym stanie technicznym i estetycznym, dokonywanie na własny koszt napraw niezbędnych do zachowania przedmiotu dzierżawy w stanie nie pogorszonym, (w tym w szczególności dokonywanie bieżących remontów, wykonywanie zabezpieczeń antykorozyjnych, bieżące usuwanie warstw plakatów) - wszelkie uszkodzenia i usterki słupów i tablic ogłoszeniowych powinny być naprawione przez dzierżawcę najpóźniej w ciągu 12 godzin,

3) ubezpieczenie słupów i tablic ogłoszeniowych od aktów wandalizmu i kradzieży - w przypadku braku ubezpieczenia koszty z tym związane ponosi dzierżawca we własnym zakresie,

4) wykorzystywanie słupów i tablice ogłoszeniowych zgodnie z przeznaczeniem.

Oferty na dzierżawę słupów i tablic ogłoszeniowych należy składać w terminie do dnia 16 grudnia 2011 r. w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Rzeszowie ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów. W ofercie należy podać kwotę miesięcznego czynszu netto i brutto za dzierżawę wszystkich słupów i tablic ogłoszeniowych.

W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) opłata za dzierżawę brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany opłaty netto.

Czynsz za dzierżawę może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości słupów i tablic ogłoszeniowych. Czynsz dzierżawny będzie waloryzowany jeden raz w roku na dzień 1 lutego począwszy od 2012 r., o wskaźnik równy średniorocznemu wskaźnikowi cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

Wydzierżawiający będzie wystawiał fakturę VAT za dzierżawę słupów i tablic ogłoszeniowych do dnia 5 –go dnia każdego miesiąca z góry, która płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni od daty jej utrzymania.

Dodatkowe informacje dotyczące dzierżawy słupów i tablic ogłoszeniowych w tym ich lokalizację, można uzyskać pod numerem telefonu 17 748 37 45.

Opublikował(a): 22.11.2011 15:25, Krzysztof Janda
Wytworzył(a): 22.11.2011 15:24, Krzysztof Janda
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22545285
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl