Załącznik nr 3
do Zarządzenia nr 32/2012
Prezydenta Miasta Rzeszowa
z dnia 25 maja 2012 r.
Rzeszów, 10 czerwca 2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów – Urząd Miasta Rzeszowa zaprasza do złożenia ofert na:
2. Przedmiot zamówienia: Wykonanie opinii w postępowaniu administracyjnym w sprawie zmiany stanu wody na gruncie na działkach nr: 2090/1, 2090/2 i 2090/3 obr. 209 Rzeszów – Zalesie, w której należy wykazać:
a) czy zagospodarowanie w/w działek jest przyczyną zmiany stanu wody na gruncie,
b) czy szkody powstałe na działce nr 2088 obr. 209 Rzeszów – Zalesie są wynikiem tej zmiany,
c) w przypadku gdy spowodowane zmiany szkodliwie wpływają na grunty działki nr 2088 obr. 209 Rzeszów – Zalesie należy określić urządzenie zapobiegające szkodom oraz jego parametry.
3. Wymagania dotyczące:
- kosztów eksploatacji: nie dotyczy
- terminu wykonania zamówienia: do 12 sierpnia 2013 r.
- parametrów technicznych i funkcjonalności: -
- terminu płatności: faktura VAT lub rachunek - 14 dni od dnia otrzymania wraz
z protokołem odbioru wykonanych prac.
- warunków gwarancji: -
- innych warunków realizacji zamówienia: -
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do 19 czerwca 2013 r. na wymaganym formularzu pocztą tradycyjną lub faxem, lub na e-mail
Adres: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów, fax: 17 875 41 95, e-mail: sr@erzeszow.pl