Wersja Archiwalna


Zarząd Transportu Miejskiego

 

 

KARTA USŁUGI

 

 

 

Data zatwierdzenia:

 

 

 

 

 

Potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów

 

 

 

1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy

 

Wniosek o potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów

 

2. Złożenie wniosku drogą elektroniczną

Nie dotyczy

3.  Opłaty

Nie dotyczy

4.   Miejsce złożenia dokumentów

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie ul. Trembeckiego 3, 35 – 234 Rzeszów

5.   Sposób i termin załatwienia sprawy

Sposób załatwienia sprawy: wydanie potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów

Termin załatwienia sprawy: niezwłocznie nie później niż 30 dni

6.   Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

7.   Podstawa prawna

Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2013. 1414);

Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. 2015. 1440);

Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy (Dz. U. 2012. 451);

 

8.   Uwagi

Opracował

 

Mateusz Grębowiec

 21.12.2016 r.

Zatwierdził

 

Grzegorz Dyś

21.12.2016 r.

Osoba odpowiedzialna

za aktualizacje karty

 

Mateusz Grębowiec

 

 

Opublikował(a): 16.02.2018 14:29, Kamil Ślemp
Wytworzył(a): 10.01.2017 13:04, Anna Kowalska
Drukuj Poleć znajomym