Wersja Archiwalna

Zapytanie ofertowe na usługę cateringową dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Rzeszowie

ZSP8 /3/2017 ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000,00 euro I. Nazwa i adres Zamawiającego: Nazwa: Gmina Miasto Rzeszów – Zespół Szkolno- Przedszkolny Nr 8 w Rzeszowie Ulica, nr: ul. Dąbrowskiego 66a Kod, miejscowość: 35-036 Rzeszów Telefon: 17 7483824 NIP: 813–37-51-666 REGON: 367731475 e-mail: sekretariat@zsp8.rzeszow.pl godziny pracy: 7.00 – 15.00 Gmina Miasto Rzeszów – Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 8 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 66a zaprasza do zgłaszania ofert na usługę cateringową w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu, dostarczanego do siedziby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w godzinach pomiędzy 11.00 a godziną 12.00 oraz przygotowania i dostarczenia do siedziby Szkoły pierwszego i drugiego śniadania dla dzieci z Przedszkola Nr 44, dostarczanego do siedziby ZSP Nr 8 pomiędzy godziną 8.30 a godziną 9.00. II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu oraz przygotowania i dostarczenia pierwszego i drugiego śniadania dla dzieci z Przedszkola . 2. Zamawiający planuje, że:  dziennie należy dostarczyć średnio 90 obiadów  dziennie należy dostarczyć średnio 75 pierwszych i drugich śniadań. 3. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów i śniadań. 4. Posiłki będą dostarczane na bieżąco według zapotrzebowania dziennego składanego codziennie do godziny 8:15 przez Zespól Szkolno-Przedszkolny Nr 8 w Rzeszowie. 5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane dzieciom zgodnie z dziennym zapotrzebowaniem. 6. Dostawa posiłków będzie odbywać się począwszy od dnia 02.01.2018r. do 21.06.2018r. – szkoła podstawowa od 02.01.2018 r. do 29.06.2018 r. – przedszkole, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy lub dodatkowo wolnych od nauki. 7. Wykonawca będzie dostarczał dekadowy jadłospis przygotowany na 10 dni (co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem), z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i dostarczania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 9. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla dzieci w wieku 3 – 14 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw. Poniżej Zamawiający przedstawia opis przedmiotu zamówienia ( od pkt. 10 do pkt. 21): 10. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe: ● zupa: gramatura – ok. 350-450 ml ● pieczywo – 50 g ● drugie danie: sztuka mięsa / drób / ryby – 100 g kotlet mielony, pulpet, klops – 100 g ziemniaki, kasza, ryż, makaron – 150 g surówka / warzywa gotowane – 150 g pierogi, naleśniki, krokiety itp. – 400 g kompot / sok - 200 ml 11. Śniadanie I musi spełniać następujące warunki ilościowe: ● zupa: gramatura – 200 ml ● mleczny napój lub inny napój – 250 ml ● kanapka z chleba lub bułki z dodatkami; masło min. 82% tłuszczu zwierzęcego – kaloryczność ok. 400 kcal 12. Śniadanie II: Do każdego śniadania II owoc lub warzywo lub soczek (200 ml soku 100%) oraz szklanka wody mineralnej lub źródlanej dla każdego dziecka – kaloryczność około 350 kcal. 13. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: ● jadłospis musi być urozmaicony, nie dopuszcza się powtarzania rodzajowo tych samych potraw w ciągu 2 tygodni, ● w dekadzie musi byś dostarczone, co najmniej 3 razy drugie danie mięsne lub rybne wraz z surówką, ● potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczonych, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, ● w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, ● do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, ● zupy muszą być przygotowane na wywarze warzywno – mięsnym, ● ważna jest estetyka potraw i posiłków. 14. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki własnym transportem zachowując wymogi sanitarno – epidemiologiczne w zakresie personelu, warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 15. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych i dostarczanych posiłków każdego dnia, przez okres 72 godzin w ilości 150 g, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie próbek. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług (np. do sprawdzania wagi posiłku). 17. Transport posiłków musi odbywać się w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych posiłków, środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywości. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których będą przewożone posiłki. 18. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. 19. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, kubki, sztućce). 20. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. 21. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny posiłku. III. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Ofertę cenową (ceny podane do dwóch miejsc po przecinku) należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego : Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 8 ul. Dąbrowskiego 66a; 35-036 Rzeszów oraz napis: „Dostarczanie posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 8 ”. Na kopercie należy umieścić również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie wybrana najtańsza oferta spełniająca wymogi określone w zapytaniu ofertowym. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem – załącznik nr 1 2. Wzór umowy – załącznik nr 2 (parafowany przez wykonawcę) Tylko oferta kompletna, zawierająca wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki, zostanie dopuszczona do oceny. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wykonawcę drogą elektroniczną – mailową. Ponadto zamawiający informuje, iż informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieści w siedzibie zamawiającego. Kryteria oceny ofert oraz znaczenie tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Jako najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty będą przyznawane według poniższej zasady: P1= Cn/Cb x 100 x 60% gdzie: P1- ilość punktów w kryterium cena obiadu w dla uczniów w szkole Cn – najniższa cena obiadu w dla uczniów w szkole, Cb – cena oferty badanej obiadu w dla uczniów w szkole 100 – wskaźnik stały, 60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny obiadu w dla uczniów w szkole. P2= Cn/Cb x 100 x 20% gdzie: P2- ilość punktów w kryterium cena obiadu dla dzieci w przedszkolu Cn – najniższa cena obiadu w dla dzieci w przedszkolu, Cb – cena oferty badanej obiadu w dla dzieci w przedszkolu 100 – wskaźnik stały, 20 % – procentowe znaczenie kryterium ceny obiadu dla dzieci w punkcie przedszkolnym. P3= Cn/Cb x 100 x 10% gdzie: P3- ilość punktów w kryterium cena I śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym Cn – najniższa cena I śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym, Cb – cena oferty badanej I śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym 100 – wskaźnik stały, 10 % – procentowe znaczenie kryterium ceny I śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym. P4= Cn/Cb x 100 x 10% gdzie: P4- ilość punktów w kryterium cena II śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym Cn – najniższa cena I śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym, Cb – cena oferty badanej I śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym 100 – wskaźnik stały, 10 % – procentowe znaczenie kryterium ceny II śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym. Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1 (maksymalnie 60 pkt cena obiadu w dla uczniów w szkole) suma punktów z kryterium cena P2 (maksymalnie 20 pkt. cena obiadu w dla dzieci w oddziale przedszkolnym ), suma punktów z kryterium cena P3 (maksymalnie 10 pkt cena I śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym ) oraz suma punktów z kryterium cena P4 (maksymalnie 10 pkt cena II śniadania dla dzieci w oddziale przedszkolnym ) gdzie P=P1+P2 +P3+ P4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100). Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. IV. Miejsce i termin składania ofert 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 66a, 35-036 Rzeszów do dnia 22. 11. 2017 r. do godziny 10.00. 2. W przypadku wysłania oferty pocztą decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego. 3. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą zakwalifikowane do postępowania ofertowego. 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w tym samym dniu co składanie o godzinie 10.30. Szczegółowych informacji dotyczących opisu przedmiotu zamówienia udziela dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Rzeszowie Dorota Kozioł, tel.: 17 7483825 lub 885 971 444 Załącznik nr 1 ……………………………………….. pieczęć Wykonawcy FORMULARZ OFERTOWY na wykonanie usługi cateringowej w zakresie dożywiania uczniów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 8 znak sprawy: ZSP8/3/2017 STRONA ZAMAWIAJĄCA Gmina Miasto Rzeszów – Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 8 ul. Dąbrowskiego 66a, 35-036 Rzeszów Pełna nazwa Wykonawcy: ….................................................................................................................…............................................................................................................................................................ Dokładny adres: …................................................................................................................................. Telefon: …........................................ Faks: …............................................. NIP …............................................... e-mail: ….......................................... REGON …........................................ Imię i nazwisko oraz tel. osoby do kontaktu: ….................................................................................... • Deklarujemy wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym znak: ZSP8/3/2017 z dnia 14.11.2017 r. w terminie od dnia 02.01.2018r. do 21.06.2018r. – szkoła podstawowa od 02.01.2018 r. do 29.06.2018 r. – przedszkole • Oferujemy wykonanie przedmiotowego zamówienia za cenę obliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, według poniższych cen jednostkowych: I śniadanie Cena jednostkowa (brutto) ……………………PLN (słownie PLN………………………) w tym należny podatek VAT 23% ……………PLN, kwota netto ……………………PLN w tym wsad do kotła (brutto) ……….PLN, usługa cateringowa (brutto)……………..PLN. II śniadanie Cena jednostkowa (brutto) ……………………PLN (słownie PLN………………………) w tym należny podatek VAT 23% ……………PLN, kwota netto ……………………PLN w tym wsad do kotła (brutto) ……….PLN, usługa cateringowa (brutto)……………..PLN. obiad Cena jednostkowa (brutto) ……………………PLN (słownie PLN………………………) w tym należny podatek VAT 23% ……………PLN, kwota netto ……………………PLN w tym wsad do kotła (brutto) ……….PLN, usługa cateringowa (brutto)……………..PLN.  Oświadczam, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązuję się do podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.  Oświadczam, że zdobyłem(-am) konieczne informacje do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia. OŚWIADCZENIE W związku z ubieganiem się o wykonanie zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia ……………….. r. w postępowaniu zgodnym z zasadą konkurencyjności na usługę „Dostarczanie posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8”, oświadczam, że: 1. Posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Osoba składająca oświadczenie świadoma jest odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 297 Kodeksu Karnego. …......................................., dnia ….................... .….......................................................... (czytelny podpis) PROJEKT UMOWY Załącznik nr 2 UMOWA NR .................................. zawarta w dniu …........................................ roku pomiędzy Nabywcą: Gmina Miasto Rzeszów ul. Rynek 1 35-064 Rzeszów NIP:813-37-51-666 – Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 8 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 66a reprezentowaną przez : dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 – Dorotę Kozioł zwaną dalej ,,Zamawiającym" z jednej strony a …................................................................................................................................................ NIP: …....................................................................................................................................... reprezentowanym przez: …................................................................................................................................................ zwanym dalej „Wykonawcą” z drugiej strony została zawarta umowa w sprawie usługi cateringowej na dostarczanie posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Rzeszowie o następującej treści: § 1 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi dostarczania posiłków dla dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 8 w Rzeszowie, zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, stanowiącym integralną część niniejszej umowy. 2. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. § 2 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu dla dzieci ze szkoły podstawowej i z przedszkola oraz przygotowania i dostarczenia pierwszego i drugiego śniadania dla dzieci mmz przedszkola. 2. Zamawiający planuje, że:  dziennie należy dostarczyć średnio 90 obiadów  dziennie należy dostarczyć średnio 75 pierwszych i drugich śniadań. 3. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów i śniadań. 4. Posiłki będą dostarczane na bieżąco według zapotrzebowania dziennego składanego codziennie do godziny 8:15 przez Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 8 w Rzeszowie. 5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane dzieciom zgodnie z dziennym zapotrzebowaniem. 6. Dostawa posiłków będzie odbywać się począwszy od dnia 02.01.2018r. do 21.06.2018r. – szkoła podstawowa od 02.01.2018 r. do 29.06.2018 r. – przedszkole, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy lub dodatkowo wolnych od nauki. 7. Wykonawca będzie dostarczał dekadowy jadłospis przygotowany na 10 dni (co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem), z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i dostarczania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 9. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla dzieci w wieku 3– 14 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw. 10. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe: ● zupa: gramatura – ok. 350-450 ml ● pieczywo – 50 g ● drugie danie: sztuka mięsa / drób / ryby – 100 g kotlet mielony, pulpet, klops – 100 g ziemniaki, kasza, ryż, makaron – 150 g surówka / warzywa gotowane – 150 g pierogi, naleśniki, krokiety itp. – 400 g kompot / sok - 200 ml 11. Śniadanie I musi spełniać następujące warunki ilościowe: ● zupa: gramatura – 200 ml ● mleczny napój lub inny napój – 250 ml ● kanapka z chleba lub bułki z dodatkami; masło min. 82% tłuszczu zwierzęcego – kaloryczność ok. 400 kcal 12. Śniadanie II: Do każdego śniadania II owoc lub warzywo lub soczek (200 ml soku 100%) oraz szklanka wody mineralnej lub źródlanej dla każdego dziecka – kaloryczność około 350 kcal. 13. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: ● jadłospis musi być urozmaicony, nie dopuszcza się powtarzania rodzajowo tych samych potraw w ciągu 2 tygodni, ● w dekadzie musi byś dostarczone, co najmniej 3 razy drugie danie mięsne lub rybne wraz z surówką, ● potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczonych, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, ● w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, ● do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, ● zupy muszą być przygotowane na wywarze warzywno – mięsnym, ● ważna jest estetyka potraw i posiłków. 14. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki własnym transportem zachowując wymogi sanitarno – epidemiologiczne w zakresie personelu, warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 15. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych i dostarczanych posiłków każdego dnia, przez okres 72 godzin w ilości 150 g, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie próbek. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej niezapowiadanej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług oraz kontroli zgodności przygotowywanych posiłków z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (np. do sprawdzania wagi posiłku). 17. Transport posiłków musi odbywać się w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych posiłków, środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywości. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie czystości termosów, w których będą przewożone posiłki. 18. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. 19. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, kubki, sztućce). 20. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. 21. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów po wydaniu posiłków, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny posiłku. § 3 1. Cena posiłku nie może przekroczyć ceny jednostkowej posiłku określonej w § 4. § 4 1. Strony uzgadniają jednostkową cenę I śniadania, w wysokości …............... zł brutto (słownie:…............................................................................................................................). 2. Strony uzgadniają jednostkową cenę II śniadania, w wysokości …............... zł brutto (słownie:…............................................................................................................................). 3. Strony uzgadniają jednostkową cenę obiadu, w wysokości …............... zł brutto (słownie:…............................................................................................................................). 4. Ceny jednostkowe, o której mowa w ust. 1 - 3 , nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy. § 5 1. Strony ustalają, że rozliczanie usług, o których mowa w § 1, odbywać się będzie w okresach miesięcznych. 2. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za usługę stanowi iloczyn liczby wydanych posiłków w danym miesiącu i zaoferowanej ceny jednostkowej określonej w § 4 ust. 1- 3. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przygotowywanych posiłków, w stosunku do szacunkowej liczby, o której mowa w zapytaniu ofertowym. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania cotygodniowo (co piątek na następny tydzień) Zamawiającemu jadłospisu posiłków. 5. Wykonawca będzie ustalał jadłospis w oparciu o założenia zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w przedmiotowym zapytaniu ofertowym. § 6 1. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę na jednostkę organizacyjną Zamawiającego - Nabywca : Gmina Miasto Rzeszów ul. Rynek 1 35-064 Rzeszów NIP 813-00-08-613 Odbiorca faktury – płatnik: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 8 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 66a. 2. Wynagrodzenie o którym mowa w ust. 1 płatne będzie miesięcznie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. § 7 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i badań sprawdzających jakość przygotowywanych posiłków, pod względem kaloryczności, gramatury, temperatury, zgodności z ustalonym jadłospisem, itp. 2. Zamawiający nie ma obowiązku informowania Wykonawcy o terminie kontroli. 3. Z przeprowadzonej kontroli zostanie sporządzony protokół, który Zamawiający udostępni Wykonawcy na jego prośbę. § 8 1. Umowę zawarto na czas określony tj. 02.01.2018r. do 29.06. 2018r. 2. Strony ustalają miesięczny okres wypowiedzenia niniejszej umowy. 3. Umowa niniejsza może ulec rozwiązaniu bez zachowania terminu wypowiedzenia, o którym mowa w ust. 2 w następujących wypadkach: • zasadnych co najmniej dwóch skarg osób korzystających z usług Wykonawcy, które zostaną uznane przez Zamawiającego za zasadne, • naruszenia przez Wykonawcę zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym, • uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli, • stwierdzenie przez Zamawiającego, że Wykonawca nie wykonuje rzetelnie swoich obowiązków, a w szczególności stwierdzenia, że Wykonawca przygotowuje posiłki niezgodnie z ustalonym jadłospisem, posiłki mają za małą gramaturę, itp. § 9 1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowane przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku gdy Strony nie dojdą do porozumienia, ewentualne spory związane z realizacją niniejszej umowy Strony podają pod rozstrzygnięcie Sądu Rejonowego właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron. ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Opublikował(a): 05.01.2021 08:04, Dorota Kozioł
Wytworzył(a): 09.10.2017 13:07, Dorota Kozioł
Drukuj Poleć znajomym