Wersja Archiwalna

Sposób załatwienia sprawy

Świadczenie dobry start przyznawane jest na wniosek.

Wnioski o przyznanie świadczenia dobry start są przyjmowane od dnia 1 sierpnia danego roku do dnia 30 listopada danego roku, a w przypadku wniosków składanych drogą elektroniczną – od dnia 1 lipca danego roku do dnia 30 listopada danego roku. Wnioski złożone po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Jeżeli w okresie trzech miesięcy, licząc od dnia wydania orzeczenia o niepełnosprawności, zostanie złożony wniosek o ustalenie prawa do świadczenia dobry start, świadczenie przysługuje, jeżeli w okresie, o którym mowa powyżej toczyło się postępowanie o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności.

Przyznanie świadczenia dobry start nie wymaga wydania decyzji administracyjnej !!!.

Informacje o przyznaniu świadczenia przesyłane będą na podany we wniosku adres e-mail lub udzielane w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej na prośbę wnioskodawcy.

Wydania decyzji administracyjnej wymaga natomiast odmowa przyznania świadczenia dobry start oraz rozstrzygnięcia w sprawach nienależnie pobranego świadczenia dobry start.

Opublikował(a): 22.06.2018 10:49, Marcin Konefał
Wytworzył(a): 22.06.2018 10:48, Jacek Gołubowicz
Drukuj Poleć znajomym