Siedziba
Adres: Plac Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów
Telefon: 017 875 46 95
Fax: 017 875 47 00
E-Mail: bgm@rzeszow.um.gov.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Agata Janicka
Siedziba: Plac Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów
Telefon: 017 875 46 95
E-Mail:
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę biura.
Punk informacyjny
Plac Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów
tel. 017 87 54 720
Podstawa prawna powołania i funkcjonowania jednostki, struktura organizacyjna
Utworzone na podstawie Uchwały nr XXXV/40/96 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 26 marca 1996 r. Biuro jest jednostką organizacyjną Miasta Rzeszowa, podporządkowaną Prezydentowi Miasta. Siedzibą jednostki jest miasto Rzeszów. Zadaniem Biura jest prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem komunalnym Gminy Rzeszów jako jednostki samorządu terytorialnego
także gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa.