Wersja Archiwalna

Siedziba

Adres: Plac Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów
Telefon: 017 875 46 95
Fax: 017 875 47 00
E-Mail: bgm@rzeszow.um.gov.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00

Dyrektor

Imię i nazwisko: Agata Janicka
Siedziba: Plac Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów
Telefon: 017 875 46 95
E-Mail:
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę biura.

 

Punk informacyjny

Plac Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów
tel. 017 87 54 720

 

Podstawa prawna powołania i funkcjonowania jednostki, struktura organizacyjna

Utworzone na podstawie Uchwały nr XXXV/40/96 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 26 marca 1996 r. Biuro jest jednostką organizacyjną Miasta Rzeszowa, podporządkowaną Prezydentowi Miasta. Siedzibą jednostki jest miasto Rzeszów. Zadaniem Biura jest prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem komunalnym Gminy Rzeszów jako jednostki samorządu terytorialnego
także gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa.

Pobierz schemat organizacyjny

 

 

Opublikował(a): 12.09.2014 08:00, Agata Janicka
Wytworzył(a): 05.09.2008 11:54, Grzegorz Tarnowski
Drukuj Poleć znajomym