Wersja Archiwalna

Ogólne informacje o wydziale

Siedziba

Adres: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów

Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 48 09
E-Mail: ge@um.rzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00


ZAREZERWUJ TERMIN
WIZYTY W WYDZIALE

 

Dyrektor

Imię i nazwisko: Zbigniew SEBZDA
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów
E-Mail: ge@um.rzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału Geodezji przy pomocy zastepcy Dyrektora i Kierowników Oddziałów.

 

 

Zastępca Dyrektora

Imię i nazwisko: Zygmunt PYSZ
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów 
E-Mail: zygmunt.pysz@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału Geodezji przy pomocy Kierowników Oddziałów.

 
Informacja wydziału geodezji

 

Podstawa prawna powołania i funkcjonowania jednostki 


Zarządzenie Nr 19/2013 r. Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 lutego 2013 r.

Zarządzenie Nr 67/2014 r. Prezydenta Miasta Rzeszowa z dn. 14 lipca 2014 r.

Tryb działania

Obsługę administracyjną i organizacyjną /gospodarczą/ zapewnia sekretariat Wydziału – ul. Kopernika 15.

Prowadzona jest obsługa stron z zakresu ewidencji gruntów i mapy zasadniczej. Informacje z ww. zakresów uzyskuje się po złożeniu wniosku – wykonanie zlecenia /druk/ i uiszczeniu opłaty skarbowej. Informacje te obejmują kopie mapy ewidencji gruntów i mapy zasadniczej, wypisy z rejestru ewidencji gruntów, potwierdzenie zgodności dokumentacji z zasobem geodezyjnym i kartograficznym oraz udostępnienie wglądu do zasobu. Udostępnianie ww. informacji nie może naruszać ustawy o ochronie danych osobowych. Opłaty za uzyskane informacje wpłaca się w kasie, w siedzibie Wydziału.

 Zadania

- prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów, modernizacji ewidencji, wprowadzanie zmian, przeprowadzanie postępowania administracyjnego, zarządzanie i aktualizacja zasobu w systemie informatycznym,

- gromadzenie i prowadzenie Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, kontrola opracowań przyjmowanych do zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym podmiotom,

- uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,

- prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz numeracją porządkowa nieruchomości,

- prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych,


Pracą Wydziału kieruje Dyrektor-Geodeta powiatowy przy pomocy Zastępcy oraz kierowników oddziałów i kierownika ośrodka.
W skład wydziału wchodzą następujące komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy, posługujące się przy oznakowaniu prowadzonych spraw i akt niżej określonymi symbolami:
1. Oddział Ewidencji Gruntów i Budynków – GE II
2. Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – GE V
3. Stanowisko pracy ds. ochrony gruntów rolnych i leśnych – GE I
4. Stanowisko pracy nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości - GE III
5. Stanowisko pracy ds. obsługi kancelaryjnej - GE IV
6. Oddział Uzgadniania Dokumentacji Projektowych - GE - VI
 

Dyrektor Wydziału bezpośrednio nadzoruje zadania realizowane przez:
- Zastępcę Dyrektora;
- Kierownika Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Kierownika Oddziału Ewidencji Gruntów i Budynków;
- Kierownika Oddziału Uzgadniania Dokumentacji Projektowych;
- Stanowisko pracy ds. ochrony gruntów rolnych i leśnych;
- Stanowisko pracy nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości;
- Stanowisko pracy ds. obsługi kancelaryjnej;
- Stanowisko ds. archiwizacji zasobu geodezyjnego;
 

 

Opublikował(a): 14.12.2016 09:06, Paweł Nabel
Wytworzył(a): 05.08.2008 12:42, Zbigniew Sebzda
Drukuj Poleć znajomym