Siedziba
Adres: Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów
Telefon: 17 748 37 44
Fax: 17 748 19 28
e-mail: sekretariat@zzm.erzeszow.pl
Strona WWW: w trakcie budowy
Dyrektor
Imię i nazwisko: mgr inż. Aleksandra Wąsowicz-Duch
Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
Telefon: 17 748 37 44
e-mail: sekretariat@zzm.erzeszow.pl
Dyrektor przyjmuje interesantów w środy w godz: 13.00 - 15.00
Godziny pracy: pon.-pt. od godz. 7.30 - 15.30
Do kompetencji Dyrektora należy w szczególności:
1. Kierowanie działalnością zarządu.
2. Dokonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy.
3. Dokonywanie czynności w zakresie zarządzania mieniem Zarządu.
4. Reprezentowanie zarządu na zewnątrz.
5. Wyznaczenie kierunków oraz opracowanie planów działania Zarządu.
6. Dysponowanie środkami finansowymi zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym.
7. Akceptowanie i zatwierdzanie wszelkich dokumentów powodujących powstanie zobowiązań finansowych.
Przedmiotem działalności Zarządu jest:
1. Utrzymanie parków i urządzonej zieleni miejskiej wraz z istniejącą infrastrukturą
2. Utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic wraz z istniejącymi elementami małej
3. Utrzymanie nieurządzonych terenów zieleni stanowiących mienie Gminy Rzeszów,
4. Utrzymanie nieurządzonych terenów zieleni stanowiących mienie Skarbu Państwa,
5. Utrzymanie placów zabaw zlokalizowanych na terenach parków, urządzonej zieleni
6. Urządzanie nowych terenów zieleni miejskiej,
7. Urządzanie nowych placów zabaw,
8. Oczyszczanie miasta,
9. Likwidacja dzikich wysypisk,
10. Zimowe utrzymywanie parków, urządzonej zieleni oraz terenów nieurządzonych
11. Budowa i utrzymanie pomników,
12. Utrzymywanie, remonty oraz inwestycje na terenach cmentarnych,
13. Prowadzenie ewidencji terenów zieleni,
14. Dekoracja miasta,
15. Utrzymywanie słupów i tablic ogłoszeniowych,
16. Opiniowanie i nadzór nad wykonaniem projektów zieleni realizowanych przez Miejski Zarządu Dróg W Rzeszowie.
17. Iluminacja obiektów zabytkowych
Podstawa prawna powołania i funkcjonowania jednostki.
Uchwała nr LLXXIV/1258/2010 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 27 kwietnia 2010 roku w sprawie utworzenia Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie.
Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, zwany dalej „Zarządem” jest jednostką organizacyjną Gminy Miasto Rzeszów, działającą w formie jednostki budżetowej.
Organizacja
Regulamin Organizacyjny Zarządu Zieleni
Struktura Organizacyjna Zarządu Zieleni
Budżet
Majątek:
Budynki i budowle - 68 388 247,52 PLN
Maszyny, urządzenia, wyposażenie - 504 434,16 PLN
Sprzęt elektroniczny - 105 164,64 PLN
Rejestry, ewidencje, archiwa:
- rejestr przesyłek wpływających
- rejestr przesyłek wychodzących
- rejestr teczek dokumentacji zawierającej informacje niejawne (rejestr klas końcowych)
- rejestr warunków szkodliwych
- ewidencja osobowa
- ewidencja terenów zieleni miejskiej
- ewidencja obiegu dokumentów
- ewidencja druków ścisłego zarachowania
- ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisków
- ewidencja dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym
- ewidencja udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym
- ewidencja stosowanych systemów i programów
- ewidencja baz danych
- ewidencja środków trwałych i nietrwałych
- ewidencja osobistego wyposażenia pracowników
- ewidencja cmentarzy
- archiwum zakładowe
KONTROLE ZEWNĘTRZNE PRZEPROWADZANE W ZARZĄDZIE ZIELENI MIEJSKIEJ
Jednostka Przeprowadzając Kontrolę | Data kontroli |
Państwowy Inspekcja Pracy „Inspektor Pracy” Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie | 20,21.10.2010 |
Państwowy Inspekcja Pracy „Inspektor Pracy” Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie | 21.01.2011 |
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 23.05.2011 |
Biuro Kontrolno- Rewizyjne w Rzeszowie | 14 06.2011 |
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 23.08.2011 |
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 25.08.2011 |
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 31.08.2011 |
Państwowy Inspekcja Pracy „Inspektor Pracy” Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie | 20.09.2012 |
Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 05.12.2013 |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Rzeszowie | 09,13,16,18.12.2013 |
Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 25.06.2014 |
Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 31.07.2014 -18.08.2014 |
Archiwum Państwowe w Rzeszowie | 07.07.2015 |
PPJS- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 9-10.07.2015 |
Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 05.08.2015 |
Państwowy Inspekcja Pracy „Inspektor Pracy” Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie | 21-23.10.2015 |
Wojewoda Podkarpacki | 22.02.2016 |
PPJS- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 17.05.2016 |
PPJS- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 31.05.2016 |
Wojewoda Podkarpacki | 23.03-27.03.2017 |
PPJS- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rzeszowie | 30-31.05.2017 |
PINB - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa | 04-07.07.2017 |
Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 01.01.2018 |
PINB - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa | 03.07.2018 |
Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 05.07.2018 |
PINB - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa | 24.08.2018 |
PINB - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa | 12.09.2018 |
Archiwum Państwowe w Rzeszowie | 12.12.2018 |
Marszałek Województwa Podkarpackiego | 14.01.2019 |
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla interesantów Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: e-mail: iod@erzeszow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e i art. 9 ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6. Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług;
7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług.
Zamówienia publiczne
Aktualizacja planu zamówień na 2017 r.
Aktualizacja planu zamówień na 2017 r.
Aktualizacja planu zamówień na 2017 r.
Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. zł
Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. zł