Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 17


Siedziba

Adres 35-112 Rzeszów, ul. Witkacego 5
Telefon 17 74 83 320
Strona WWW ppnr17.edupage.org
E-mail sekretariat@pp17.resman.pl
Godziny pracy 6.30 - 17.00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Ludmiła Witowska
Siedziba 35-112 Rzeszów, ul. Witkacego 5
Telefon 017 74 83 317
E-mail sekretariat@pp17.resman.pl
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy Nienormowany czas pracy

 

Podstawa prawna

Decyzja Nr 40/80 z 04.09.1980 r. Prezydenta Miasta Rzeszowa dotycząca lokalizacji. Decyzja Prezydenta Miasta Rzeszowa z 26.02.1982 r. dotycząca finansowania.

 

Statut

Pobierz

 

 

Bilans roczny

Bilans za 2012 r. Pobierz
     

 

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr XVII/337/2011 w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów oraz Uchwała Nr XXXIII/651/2012 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 29 maja 2012 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

 

Zadania i cele

Ujęte w Statucie w  Dziale III.

 

Tryb działania

- rekrutacja dzieci do przedszkola - procedura ujęta w statucie,
- zatrudnianie, awansowanie, zwalnianie pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela,
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola oraz na podstawie regulaminów:
a) Regulamin Pracy
b) Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
c) Regulamin Wynagradzania pracowników Administracji i Obsługi
d) Regulamin Rady Pedagogicznej,
e) Regulamin Rady Rodziców.

 

Finanse

Budynek: 496150,61 zł

Sprzęt teleinformatyczny: 4 komputery 3 telefony

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

W placówce funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której jest rzeczowy wykaz akt, ewidencja i rejestry.
Ważne rejestry:
- rejestr zwolnień lekarskich,
- ewidencja czasu pracy pracowników,
- rejestr pism wychodzących i przychodzących,
- rejestr wypadków dzieci i pracowników, rejestr aktów awansu zawodowego,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja księgozbioru,
- ewidencja pieczęci,
- ewidencja druków ścisłego zarachowania,
- ewidencja zastępstw,
- ewidencja zasobów archiwum przedszkola.

 

Informacje nieudostępnione

Tematy protokołów z rad, akta osobowe, druki ścisłego zarachowania.

 

Data opracowania

11.07.2013 r.

 

Opracowanie

Ludmiła Witowska - Dyrektor

 

Zatwierdzenie

Ludmiła Witowska - Dyrektor

Opublikował(a): 08.06.2015 11:15, Ludmiła Witowska
Wytworzył(a): 24.10.2008 12:02, Ludmiła Witowska
Drukuj Poleć znajomym