Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 17


Siedziba

Adres 35-112 Rzeszów, ul. Witkacego 5
Telefon 17 74 83 320
Strona WWW ppnr17.edupage.org
E-mail sekretariat@pp17.resman.pl
Godziny pracy

6.30 - 17.00

 Elektroniczna skrzynka podawcza: www.epuap.gov.pl

Dyrektor

Imię i nazwisko Ludmiła Witowska
Siedziba 35-112 Rzeszów, ul. Witkacego 5
Telefon 17 74 83 317
E-mail sekretariat@pp17.resman.pl
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa

 

Godziny pracy:

 

Godziny dydaktyczne - zgodne z corocznym arkuszem organizacyjnym.

Godziny przyjęć: poniedziałek: 15:00 - 16:30

 

Podstawa prawna

Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest:

Decyzja Nr 40/80 z 04.09.1980 r. Prezydenta Miasta Rzeszowa dotycząca lokalizacji.

Decyzja Prezydenta Miasta Rzeszowa z 26.02.1982 r. dotycząca finansowania.

 

Statut i organizacja przedszkola:

Pobierz

 

 

Bilans roczny

Bilans za 2013 r. Pobierz
     

 

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów z dnia 9 lipca 2013r.

 

Zadania i cele

Ujęte w Statucie w  Dziale III.

 

Tryb działania

- rekrutacja dzieci do przedszkola - zgodnie z obowiazującym na placówce Regulaminem rekrutacji

Pobierz

 


- zatrudnianie, awansowanie, zwalnianie pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela,
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola oraz na podstawie regulaminów:
a) Regulamin Pracy
b) Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
c) Regulamin Wynagradzania pracowników Administracji i Obsługi
d) Regulamin Rady Pedagogicznej,
e) Regulamin Rady Rodziców.

 

Finanse

Budynek: 401 576,43 zł

Drogi i chodniki: 59 811,99

Ogrodzenie: 23 847,17

Urządzenia techniczne: 10 915,02

Sprzęt teleinformatyczny: 4 komputery, 1 laptop, 3 telefony, 2 drukarki, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 kserokopiarka.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

W placówce funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której jest rzeczowy wykaz akt, ewidencja i rejestry.
Ważniejsze rejestry:

- zarządzeń Dyrektora,
- zamówień publicznych,
- ewidencja czasu pracy pracowników,
- rejestr wypadków dzieci i pracowników,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja księgozbioru,
- ewidencja pieczęci,
- ewidencja druków ścisłego zarachowania,
- ewidencja zastępstw,
- ewidencja zasobów archiwum przedszkola
- rejestr aktów awansu zawodowego

 

Informacje nieudostępnione

Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców - zgodnie z ochroną danych osobowych. Informacje publiczne nie zamieszczone na stronie BIP Publicznego Przedszkola Nr 17 mogą być udostępnione na wniosek.

Wzór wniosku o udostępnianie informacji publicznej:

Pobierz

 

 

Wypełniony wniosek należy przesłać:

- drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pp17.resman.pl

- listownie na adres: Publiczne Przedszkole Nr 17, ul. Witkacego 5, 35-112 RZeszów

 

 Wykaz kontroli

 

Nazwa organu prowadzącego kontrolę

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat w Rzeszowie

Tematyka przeprowadzonej kontroli

Sprawdzenie realizacji uprzednich decyzji i wystąpień organów PIP i nadzoru nad warunkami pracy.

Data rozpoczęcia kontroli

16.05.2013

Data zakończenia kontroli

28.05.2013

Badany okres

-------------

Zalecenia pokontrolne

Nakaz: Wywiesić czytelną informację o dopuszczalnym obciążeniu urządzeń przeznaczonych do składowania w magazynie podręcznym na I piętrze.


Nazwa organu prowadzącego kontrolę

Państwowy

Powiatowy Inspektor Sanitarny

Tematyka przeprowadzonej kontroli

Kontrola stanu sanitarnego w placówce

Data rozpoczęcia kontroli

27.09.2013

Data zakończenia kontroli

27.09.2013

Badany okres

-------------

Zalecenia pokontrolne

Brak uwag osoby kontrolującej

 

Nazwa organu prowadzącego kontrolę

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Tematyka przeprowadzonej kontroli

Kontrola warunków produkcji żywności

Data rozpoczęcia kontroli

26.02.2014

Data zakończenia kontroli

26.02.2014

Badany okres

-------------

Zalecenia pokontrolne

1.Doprowadzic do należytego stanu sanitarnego ściany i sufity w zapleczu kuchenny.

2.Doprowadzić do należytego stanu płytki podłogowe i ścienne w zapleczu kuchennym.

3. Wymienić wannę oraz armaturę do mycia dużych garnków w pomieszczeniach kuchni

4. Wymienić na nową stolarkę drzwiową.

 

Nazwa organu prowadzącego kontrolę

Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych

Tematyka przeprowadzonej kontroli

Kontrola ex- post krzyżowa: FHU Bogar i PP 17 - Dopłaty do spożycia mleka i przetworów mlecznych.

Data rozpoczęcia kontroli

28.04.2014

Data zakończenia kontroli

06.05.2014

Badany okres

2011/12

Zalecenia pokontrolne

1. Brak daty i miejsca sporządzenia „Potwierdzenia dostawy mleka i przetworów mlecznych do placówki oświatowej w okresie rozliczeniowym listopad – grudzień 2011.

2.Nieprawidłowa ilość dzieci biorących udział w programie wykazana w „Potwierdzeniach dostawy mleka i przetworów mlecznych do placówki oświatowej”.

3. Rozbieżność w liczbie dzieci biorących

 

Nazwa organu prowadzącego kontrolę

Biuro Kontroli

Tematyka przeprowadzonej kontroli

 

1.Prawidłowość wykonywania zadań określonych w art. 16 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2013 r. poz. 235 z późn. zm) przez jednostki o których mowa w art. 2 ust. 1.1 pkt.2 ustawy.

2. Prawidłowość wykonywania zadań z zakresu udostępniania informacji publicznej w formach określonych art. 7 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej              c( Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) przez jednostki o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt.4 ustawy)

Data rozpoczęcia kontroli

13.05.2014

Data zakończenia kontroli

24.06.2014

Badany okres

01.12.2012 r. – 12.05.2014 r.

Zalecenia pokontrolne

1.      Bezzwłoczne udostępnienie na BIP informacji publicznych (…) z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z treści atr. 5 ww. ustawy.

2.      Dokonanie przeglądu zawartości stron BIP pod kątem zakresu i aktualności opublikowanych informacji publicznych.

Data opracowania

03.09.2012 r.

 

Opracowanie

Ludmiła Witowska - Dyrektor

 

Zatwierdzenie

Ludmiła Witowska - Dyrektor

Opublikował(a): 08.06.2015 11:15, Ludmiła Witowska
Wytworzył(a): 24.10.2008 12:02, Ludmiła Witowska
Drukuj Poleć znajomym