Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 17


Siedziba

Adres 35-112 Rzeszów, ul. Witkacego 5
Telefon 17 74 83 320
Strona WWW ppnr17.edupage.org
E-mail sekretariat@pp17.resman.pl
Godziny pracy

6.30 - 17.00

 Elektroniczna skrzynka podawcza: www.epuap.gov.pl

Dyrektor

Imię i nazwisko Ludmiła Witowska
Siedziba 35-112 Rzeszów, ul. Witkacego 5
Telefon 17 74 83 317
E-mail sekretariat@pp17.resman.pl
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa

 

Godziny pracy:

 

Godziny dydaktyczne - zgodne z corocznym arkuszem organizacyjnym.

Godziny przyjęć: poniedziałek: 15:00 - 16:30

 

Podstawa prawna

Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest:

Decyzja Nr 40/80 z 04.09.1980 r. Prezydenta Miasta Rzeszowa dotycząca lokalizacji.

Decyzja Prezydenta Miasta Rzeszowa z 26.02.1982 r. dotycząca finansowania.

 

Statut i organizacja przedszkola:

Pobierz

 

 

Bilans roczny

Bilans za 2013 r. Pobierz
     

 

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów z dnia 9 lipca 2013r.

 

Zadania i cele

Ujęte w Statucie w  Dziale III.

 

Tryb działania

- rekrutacja dzieci do przedszkola - zgodnie z obowiazującym na placówce Regulaminem rekrutacji

Pobierz

 


- zatrudnianie, awansowanie, zwalnianie pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela,
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola oraz na podstawie regulaminów:
a) Regulamin Pracy
b) Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
c) Regulamin Wynagradzania pracowników Administracji i Obsługi
d) Regulamin Rady Pedagogicznej,
e) Regulamin Rady Rodziców.

 

Finanse

Budynek: 401 576,43 zł

Drogi i chodniki: 59 811,99

Ogrodzenie: 23 847,17

Urządzenia techniczne: 10 915,02

Sprzęt teleinformatyczny: 4 komputery, 1 laptop, 3 telefony, 2 drukarki, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 kserokopiarka.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

W placówce funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której jest rzeczowy wykaz akt, ewidencja i rejestry.
Ważniejsze rejestry:

- zarządzeń Dyrektora,
- zamówień publicznych,
- ewidencja czasu pracy pracowników,
- rejestr wypadków dzieci i pracowników,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja księgozbioru,
- ewidencja pieczęci,
- ewidencja druków ścisłego zarachowania,
- ewidencja zastępstw,
- ewidencja zasobów archiwum przedszkola
- rejestr aktów awansu zawodowego

 

Informacje nieudostępnione

Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców - zgodnie z ochroną danych osobowych. Informacje publiczne nie zamieszczone na stronie BIP Publicznego Przedszkola Nr 17 mogą być udostępnione na wniosek.

Wzór wniosku o udostępnianie informacji publicznej:

Pobierz

 

 

Wypełniony wniosek należy przesłać:

- drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pp17.resman.pl

- listownie na adres: Publiczne Przedszkole Nr 17, ul. Witkacego 5, 35-112 RZeszów

 

 Wykaz kontroli

 

Data opracowania

03.09.2012 r.

 

Opracowanie

Ludmiła Witowska - Dyrektor

 

Zatwierdzenie

Ludmiła Witowska - Dyrektor

Opublikował(a): 08.06.2015 11:15, Ludmiła Witowska
Wytworzył(a): 24.10.2008 12:02, Ludmiła Witowska
Drukuj Poleć znajomym