Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa
 
Działając na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
 
zarządzam, co następuje:
 
§ 1
 
Wprowadza się zmiany do Regulaminu Organizacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 19/2003 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 30 kwietnia 2003 r. z późn. zm. jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia.
 
§ 2
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Prezydent Miasta Rzeszowa
Tadeusz Ferenc
 

załącznik
do Zarządzenia Nr 133/2004 r.
Prezydenta Miasta Rzeszowa
z dnia 15 grudnia 2004 r.
 
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Rzeszowa ustalonym Zarządzeniem Nr 19/2003 r. z późn. zm. wprowadza się następujące zmiany:
 
1) w § 5 w ust. 1 dodaje się pkt 25 w następującym brzmieniu:
„25) Gminne Centrum Informacji - GCI”;
 
2) w § 5 w ust. 2 w miejsce liczby „31 a” wpisuje się liczbę „31 b”;
 
3) w rozdziale 4- Organizacja wewnętrzna i zadania wydziałów dodaje się § 31 b w następującym brzmieniu:
 
㤠31 b.
 
Gminne Centrum Informacji
 
1. Przy Urzędzie Miasta tworzy się Gminne Centrum Informacji.
2. Do zadań Gminnego Centrum Informacji należy:
 
1) gromadzenie, opracowywanie i dostarczanie informacji zawodowej na rzecz młodzieży wchodzącej na rynek pracy oraz osób dorosłych w różnych sytuacjach życiowych; w tym:
a) udostępnianie podstawowych informacji na temat instytucji rynku pracy, prawa pracy, warunków podjęcia pracy w Unii Europejskiej;
b) udostępnianie internetowej bazy informacji o rynku pracy, edukacji i szkoleniach;
2) zapewnienie łatwego dostępu do mediów elektronicznych, w celu poszukiwania pracy, mieszkańcom miasta, którzy nie mają warunków lub motywacji do korzystania z tego typu usług;
3) nauka podstaw obsługi komputera w małych grupach bądź indywidualnie- w formie konsultacji w podstawowym zakresie;
4) nauka wykorzystania komputera w celu pozyskania informacji;
5) udzielanie porad w zakresie pisania dokumentów w sprawie przyjęcia do pracy.
3. Za prawidłową realizację zadań przez Gminne Centrum Informacji odpowiada dyrektor Wydziału Pozyskiwania Funduszy.”.
Opublikował(a): 11.08.2008 12:02, Krzysztof Janda
Wytworzył(a): 11.08.2008 12:02, Krzysztof Janda
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22485985
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl