Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Sposób załatwienia sprawy

Świadczenie dobry start przyznawane jest na wniosek.

Wnioski o przyznanie świadczenia dobry start są przyjmowane od dnia 1 sierpnia danego roku do dnia 30 listopada danego roku, a w przypadku wniosków składanych drogą elektroniczną – od dnia 1 lipca danego roku do dnia 30 listopada danego roku. Wnioski złożone po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Jeżeli w okresie trzech miesięcy, licząc od dnia wydania orzeczenia o niepełnosprawności, zostanie złożony wniosek o ustalenie prawa do świadczenia dobry start, świadczenie przysługuje, jeżeli w okresie, o którym mowa powyżej toczyło się postępowanie o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności.

Przyznanie świadczenia dobry start nie wymaga wydania decyzji administracyjnej !!!.

Informacje o przyznaniu świadczenia przesyłane będą na podany we wniosku adres e-mail lub udzielane w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej na prośbę wnioskodawcy.

Wydania decyzji administracyjnej wymaga natomiast odmowa przyznania świadczenia dobry start oraz rozstrzygnięcia w sprawach nienależnie pobranego świadczenia dobry start.

Opublikował(a): 22.06.2018 10:49, Marcin Konefał
Wytworzył(a): 22.06.2018 10:48, Jacek Gołubowicz
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 22517153
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl