Wersja Archiwalna

Zadania Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

- Prowadzenie państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, działający w strukturze Wydziału;
- Uzupełnienie, aktualizacja i weryfikacja bazy danych mapy numerycznej,
- Rejestracja zgłoszeń prac geodezyjno-kartograficznych oraz udostępnianie dokumentacji i informacji niezbędnych do wykonania tych prac,
- Kontrola i przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej oraz nadawanie tej dokumentacji klauzul wymaganych przepisami prawa,
- Udostępnianie informacji z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji gruntów i budynków,
- Pobieranie opłat na rzecz Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym za świadczone usługi,
- Przekazywanie okresowych kopii zabezpieczających bazy danych Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego.
 

Opublikował(a): 13.11.2015 11:52, Paweł Nabel
Wytworzył(a): 17.11.2008 12:52, Zbigniew Sebzda
Drukuj Poleć znajomym