Szkoła Podstawowa Nr 8
Siedziba
Adres | 35-225 Rzeszów, ul Rudnickiego 2 |
Telefon | 017 748 23 30 |
Strona WWW | www.sp8.rzeszow.pl |
sekretariat@sp8.resman.pl | |
Godziny pracy | 6.30 - 17.00 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Dariusz Kuźniar |
Siedziba | 35-225 Rzeszów, ul Rudnickiego 2 |
Telefon | 17 748 23 30 |
sekretariat@sp8.resman.pl | |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | Czas pracy nienormowany |
Status prawny
Szkoła Podstawowa Nr 8 w Rzeszowie jest jednostką budżetową Gminy Miasto Rzeszów.
Podstawa prawna
Protokół z dnia 31.08.1965 r. w sprawie odbioru końcowego budynku i przekazania do użytku Szkoły Podstawowej Nr 8 oraz orzeczenie w sprawie organizacji Szkoły Podstawowej Nr 8 w Rzeszowie wydane przez Kuratorium Okręgu Szkolnego Rzeszowskiego w Rzeszowie (z dnia 27 kwietnia 1970 r. znak KOS,-0141/303/70).
Statut
Pobierz |
Bilans roczny
Pobierz |
Zadania
Zgodnie ze statutem szkoły, ustawą o systemie oświaty i uchwałami organu prowadzącego.
Finanse, majątek
1. Powierzchnia działki ogółem: 12.880 m kw.
a) zabudowa 2.383 m kw.
b) obszar zagospodarowany na boiska szkolne: 1.815 m kw.
c) teren rekreacyjny do realizacji zadań ruchowych 950 m kw.
2. Dojścia komunikacyjne 7.732 m kw.
3. Powierzchnia użytkowa budynku 3.836 m kw.
4. Kubatura 17.583 m kw.
- teren szkoły ogrodzony siatką.
Pozostały majątek komunalny zgodnie z księgami inwentarzowymi między innymi: 20 zestawów multimedialnych, 10 drukarek laserowych, 3 drukarki atramentowe, 2 skanery, 3 aparaty cyfrowe, centrala - fax, 6 aparatów wewnętrznych, księgozbiór biblioteki, wyposażenia klasopracowni, wyposażenia gospodarcze.
Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry:
- rejestr obecności pracowników szkoły
- rejestr absencji pracowników szkoły
- rejestr zatrudnionych nauczycieli i pracowników administracji i obsługi
- rejestr pism przychodzących i wychodzących
- rejestr wydanych zaświadczeń
- rejestr wydanych legitymacji szkolnych
- rejestr wydanych kart rowerowych
- rejestr wydanych świadectw szkolnych
- rejestr wydanych legitymacji służbowych
- rejestr wydanych delegacji służbowych
- rejestr wydanych legitymacji ubezpieczeniowych
- rejestr kontroli wewnętrznych i zewnętrznych
Ewidencje:
- księgi uczniów - księgi ewidencji dzieci
- ewidencja uczniów spoza rejonu
- ewidencja pieczęci
- ewidencja majątku szkolnego
Archiwum:
- akta kategorii B-50
1) arkusze ocen
2) listy płac
3) akta osobowe (byłych pracowników szkoły)
- akta kategorii B-25: plany pracy szkoły, sprawozdania GUS, z wizytacji szkoły, protokoły rady pedagog., protokoły Rady Rodziców, protokoły i zalecenia powizytacyjne.
- akta kategorii B-10: protokoły pokontrolne Sanepidu, sprawy dotyczące opieki nad uczniami, obowiązek szkolny, opieka higieniczno-lekarska itp.
- akta kategorii B-5: dzienniki lekcyjne, dzienniki zajęć pozalekcyjnych, dzienniki świetlicy szkolnej, zaopatrzenie rzeczowe pracowników szkoły, nauczanie (indywidualne, z przyśpieszeniem. odroczeniem) itp., obowiązek szkolny, współdziałanie z urzędami i instytucjami, dokumenty księgowe.
Sposób dostępu do informacji publicznych będących w posiadaniu i nieudostepnionych w BIP
Ażeby uzyskać informację publiczną nieudostepną na tej stronie, należy wypełniony wniosek (wzór poniżej) wysłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@sp8.resman.pl lub pocztą tradycyjną na adres szkoły: 35-225 Rzeszów, ul Rudnickiego 2.
Odpowiedź na złożony wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w tym terminie, wnioskodawca zostanie powiadomiony o tym oraz o powodach opóźnienia i o terminie, w jakim informacja będzie udostępniona. Termin ten nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Wzór wniosku o udostępnienie informacji publicznej
Pobierz |
Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe uczniów – ochrona danych osobowych.
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów w godzinach 7.30 - 16.00 i udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencję można dostarczać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Data opracowania
8 sierpnia 2014 r.
Osoba wytwarzajaca informację publiczną
Dariusz Kuźniar — dyrektor szkoły