Wersja Archiwalna

Gimnazjum Nr 10 im. Tadeusza Kościuszki


Siedziba

Adres ul. Partyzantów 10a, 35-234 Rzeszów
Telefon 17 748 27 70
Strona WWW gm10.resman.pl
E-mail sekretariat@gm10.resman.pl
Godziny pracy 7.30-15.30

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Grażyna Lachcik
Siedziba ul. Partyzantów 10a, 35-234 Rzeszów
Telefon 17 748 27 72
E-mail glachcik@poczta.fm
Terminy przyjmowania stron W godzinach pracy
Godziny pracy 8.00-15.00

 

Kompetencje

Określa punkt 3 &2 Rozdział III Statutu Szkoły:

http://www.gm10.resman.pl/dokumenty%20szkolne%202011/statut.pdf

 

Przedmiot działalności i kompetencje jednostki

Określa &1 Rozdział II Statutu Szkoły:

 http://www.gm10.resman.pl/dokumenty%20szkolne%202011/statut.pdf

 

 Informacja o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw

1. Wszystkie sprawy urzędowe, zgodnie z Ustawą Kodeks Postępowania Administracyjnego, załatwia sekretariat szkoły i księgowość w godzinach 7.30 - 15.30.
 

2. Sekretariat szkoły m.in.:
1) udziela wszelkich możliwych informacji dotyczących działalności szkoły;
2) przyjmuje i wysyła korespondencję;
3) przechowuje i prowadzi dokumentację szkoły.
  

3. Wydawanie wszelkich dokumentów następuje w terminie do 7 dni.
 

 

4. W szczególności Gimnazjum wydaje następujące dokumenty:
1) zaświadczenia:
a) o uczęszczaniu ucznia do szkoły - tryb wydawania: rodzic (prawny opiekun) dziecka zgłasza się z prośbą o wydanie zaświadczenia do stosownej instytucji, w/w zaświadczenie zostaje wydane.
b) o zatrudnieniu pracownika - tryb wydawania: pracownik zgłasza się z prośbą o wydanie zaświadczenia do stosownej instytucji, w/w zaświadczenie zostaje wydane.
2) uczniowskie legitymacje szkolne - tryb wydawania: wszystkie oryginały legitymacji są wydawane bezpłatnie zgodnie z księgą druków ścisłego zarachowania. Duplikaty legitymacji wydawane są odpłatnie według stawek urzędowych na prośbę rodzica (prawnego opiekuna).
3) legitymacje służbowe nauczyciela - tryb wydawania: legitymacje służbowe nauczyciela i ich duplikaty zamawia się na prośbę nauczyciela w firmie wykonującej legitymacje, a następnie wydaje się je odpłatnie.
4) duplikaty świadectw - tryb wydawania: duplikaty świadectw wydawane są odpłatnie według stawek urzędowych na prośbę rodzica (prawnego opiekuna) lub pełnoletniego ucznia.
5) odpisy arkuszy ocen - tryb wydawania: odpisy arkuszy ocen wydawane są przy przeniesieniu ucznia do innej szkoły.

Statut

Statut Pobierz
Wewnątrzszkolny regulamin
oceniania zachowania
Pobierz
Wewnątrzszkolny system
oceniania
Pobierz

 

 

 

 

http://www.gm10.resman.pl/dokumenty%20szkolne%202011/statut.pdf 

Organizacja

 

Gimnazjum jest szkołą powszechną i obowiązkową, ogólnokształcącą i jednolitą. Jest szkołą 3-letnią, kończącą się egzaminem gimnazjalnym. Podstawową jednostką organizacyjną jest oddział klasowy.
Szczegółową organizację nauczania, wychowania i opieki w danym roku szkolnym określa są: Dyrektor szkoły, Rada Pedagogiczna, Rada Rodziców, Samorząd Uczniowski.
Regulamin organizacyjny zawiera rozdział IV Statutu szkoły.

Majątek

Środki trwałe - 3315903,72 zł
Wyposażenie - 534987,90 zł
Księgozbiór - 58559,185 zł
Programy i licencje - 48161,44 zł

Bilans

   
   
   
Bilans za rok 2011  Pobierz
Bilans za rok 2012  Pobierz
Bilans za rok 2013  Pobierz

 

 

 

 

 

 

 

Plan finansowy

 

 Udostępnianie informacji nieudostępnionej w BIP

 

ePuAP

 

Prowadzone sprawy

Zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z poźn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Finansów z 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestru tej opłaty (Dz.U. Nr 110, poz. 1176 z poźn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 stycznia 2000 r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu z zagranicą oraz zasad odpłatności za wykonanie tych czynności (Dz.U. Nr 6, poz. 73 z późn. zm.) informuję, że za wydanie duplikatu świadectwa, dyplomu, zaświadczenia i indeksu oraz za legalizację dokumentu przeznaczonego do obrotu prawnego z zagranicą pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie ustalonej dla legalizacji dokumentu w przepisach o opłacie skarbowej, tj. 19 zł. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę skarbową od każdej pełnej lub zaczętej stronicy w kwocie 3 zł, natomiast za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej dla dziecka niepełnosprawnego pobiera się opłatę w wysokości równej ustalonej dla poświadczenia własnoręczności podpisu w przepisach o opłacie skarbowej, tj. 4 zł. Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy Wydział Finansowy Urzędu Miasta Rzeszowa (Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr 72103012500000000000214201) lub znakami opłaty skarbowej naklejonymi na podanie o wydanie duplikatu.

 

 

 

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa oraz  sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Prowadzone zgodnie z rzeczowym wykazem akt ustalonym dla jednostek oświatowych i sposobem działania archiwów zakładowych.
- Rejestr zatrudnionych nauczycieli
- Księga ewidencji dzieci (dot. realizacji obowiązku szkolnego)
- Ewidencja uczniów szkoły
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania (świadectwa szkolne, legitymacje uczniowskie, legitymacje ubezpieczeniowe pracowników szkoły, legitymacje służbowe pracowników, karty motorowerowe)
- Ewidencja nieobecności pracowników
- Ewidencja zastępstw
- Księgi inwentarzowe
- Księgi inwentarzowe księgozbioru
- Rejestr wypadków przy pracy
- Rejestr wydanych aktów awansu zawodowego nauczyciela
- Zeszyt ewidencji wypadków uczniów
- Ewidencja pieczęci
- Archiwum (akta, teczki osobowe byłych pracowników, listy płac, karty wynagrodzeń, arkusze ocen uczniów szkoły).

 

 

 

Dokumentacja z prebiegu i efektów kontroli

 

Data opracowania

31.08.2014 r.

 

Opracowanie

Grażyna Lachcik - dyrektor Gimnazjum Nr 10

 

Zatwierdziła

Grażyna Lachcik - dyrektor Gimnazjum Nr 10

Osoba publikująca

Jerzy Wójcik 

Osoba wytwarzająca

Grażyna Lachcik - dyrektor Gimnazjum Nr 10

Pliki do pobrania:
Bilans2012.pdf (484,57 KB)
Opublikował(a): 05.09.2014 10:40, Jerzy Wójcik
Wytworzył(a): 19.08.2008 09:55, Krzysztof Janda
Drukuj Poleć znajomym