Zespół Szkół Ekonomicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie
Siedziba
Adres | ul. Hoffmanowej 13, 35-016 Rzeszów |
Telefon / fax | 017 74 83 000 / 017 74 83 030 |
Strona WWW | www.ekonomik.rzeszow.pl |
zse@interia.pl | |
Godziny pracy | od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Grażyna Sabik |
Siedziba | ul. Hoffmanowej 13, 35-016 Rzeszów |
Telefon | 017 74 83 000 |
zse@interia.pl | |
Godziny pracy | poniedziałek 9.00-16.00, wtorek 8.00-16.00, środa 8.00-16.00, czwartek 8.00-16.00, piątek 8.00-16.00 Godziny przyjęć interesantów przez dyrektora szkoły - po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem sekretariatu poniedziałek 14.00 - 16.00 środa 13.00 - 15.00 |
Kompetencje
Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa ujęte w Statucie Szkoły - Dział II Rozdział 2
Przedmiot działalności i kompetencje jednostki
Zespół realizuje cele i zadania określone w ustawie oraz przepisach wydanych na jej podstawie, koncentrując sie na prowadzeniu działalności, dydaktycznej, wychowawczej, profilaktycznej oraz opiekuńczej. Stwarza warunki do wszechstronnego rozwoju osobowości uczniów, uwzględniając indywidualne zainteresowania i potrzeby uczniów oraz przedyspozycje zawodowe w określonych zawodach.
Cele i zadania szkoły zostały ujęte w Statucie Szkoły w Dziale I Rozdział 3
Informacja o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw
1. Przyjęcie i oznakowanie pisma przez pracownika sekretariatu (w godz. 7.30 - 15.30)
2. Przekazanie dokumentu do dyrektora szkoły
3. Zadekretowanie pisma przez dyrektora i skierowanie do załatwienia wg kompetencji
4. Wydanie decyzji i udzielenie odpowiedzi zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa Pobierz
Wniosek o wydanie legitymacji szkolnej dla ucznia Pobierz
Forma prawna
Jednostak budżetowa prowadzona przez Gminę Miasto Rzeszów.
Zarządzenie Kuratora Okręgu Szkolnego w Rzeszowie z dnia 31 maja 1975 r./Nr O-II-021/57/75/ w sprawie nazwy zbiorczego zakładu szkolnego
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oswiaty (z późniejszymi zmianami)
Statut Szkoły
Pobierz |
Schemat organizacyjny
Pobierz |
Regulamin przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w ZSE w Rzeszowie
Pobierz |
Finanse, majątek na 31 grudnia 2015 r.
Stan środków trwałych netto (po umorzeniu) 329.529,87 zł
Szkoła posiada:
- budynek szkolny stary i nowy
- budynek gospodarczy
- ogrodzenie siatkowe
Bilans 2018 r.
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2018 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2018 r.
Pobierz |
Informacja dodatkowa 2018 r.
Pobierz |
Bilans 2017 r.
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2017 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2017 r.
Pobierz |
Bilans 2016 r.
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2016 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2016 r.
Pobierz |
Bilans 2015 r.
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2015 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2015 r.
Pobierz |
Bilans 2014
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2014 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2014 r.
Pobierz |
Bilans 2013
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2013 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2013 r.
Pobierz |
Plan finansowy na 2014 r.
Pobierz |
Udostępnienie informacji nieudostępnionej w BIP
Regulamin udostępniania informacji publicznej Pobierz
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Pobierz
Rejestry, ewidencje, archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
- Ksiega uczniów
- Księgi inwentarzowe
- Rejestr zarządzeń wewnętrzynych
- Rejestr korespondencji
- Rejestr wydanych zaświadczeń uczniowskich
- Rejestr stypendiów
- Rejestr pożyczek remontowych
- Rejestr wypadków przy pracy i wypadków uczniów
- Rejestr wydanych legitymacji nauczycielskich
- Rejestr inwestycji i remontów w szkole
- Rejestr pracowników
- Ewidencje druków ścisłego zarachowania
- Ewidencja majątku szkoły
- Ewidencja czasu pracy pracowników niepedagogicznych
- Archiwum dokumentacji szkolnej
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub wydanie dupliakatu składa podanie w sekretariacie szkoły
Dokumentacja z przebiegu i efektów kontroli
Okres kontroli | Organ kontrolujący | Zakres kontroli |
4-5.06.2013 | Państwowa Inspekcja Pracy w Rzeszowie | Prawo pracy i bezpieczeństwo pracy |
13.09.2013 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Zgodność kształcenia w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe z klasyfikacji szkolnictwa zawodowego w Technikum nr 5 i Szkole Policealnej nr 4 |
05.02.2014 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Ewaluacja zewnętrzna problemowa w XI LO i Technikum nr 5 |
14.04.2014 | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Ocena stanu sanitarnego szkoły |
19.05.2014 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Zgodność z przepisami prawa organizacji kształcenia uczniów niepełnosprawnych w publicznych szkołach |
23.10.2014 | Archiwum Państwowe w Rzeszowie | Kontrola archiwum zakładowego |
od 15.12.2014 do 19.12.2014 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Monitorowanie szkół w zakresie kształcenia zawodowego w celu przygotowania ogólnopolskiej „Mapy Szkół Zawodowych” |
od 20.01.2015 do 02.02.2015 | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Wydział w Rzeszowie | 1. Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne. 2. Ustalenie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu 3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe. 4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych. |
27.10.2015 | Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie | Ocena stanu sanitarnego szkoły |
od 15.02.2016 do 27.02.2016 od 1.03.2016 do 4.03.2016 | Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | Kontrola działania jednostki, w szczególności w zakresie realizacji zadań statutowych oraz prawidłowości podejmowania i realizacji zobowiązań |
10.11.2016 | Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie | Ocena stanu sanitarnego szkoły |
22.02.2018 | Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie | Ocena stanu sanitarnego szkoły |
6.03.2018 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Kontrola doraźna: sprawdzenie prawidłowości działań szkoły |
11.10.2018 | Państwowa Inspekcja Pracy w Rzeszowie | Wybrane zagadnienia prawa pracy |
Nabór na wolne stanowiska pracy
Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Rzeszowie ogłsza nabór na wolne stanowisko: specjalista ds. kadr i płac
Data opracowania
24 lipca 2003 r., 20.02.2008 r., 11.09.2014 r., 22.03.2017 r.
Opracował
Beata Ostrowska - specjalista
Mariusz Rawski - nauczyciel informatyki
RODO
Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochrony danych), informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
I. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Zespole Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie, ul. Hoffmanowej 13, 35-016 Rzeszów, jest Zespół Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.
II. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu iod3@erzeszow.pl.
III. Cele przetwarzania danych:
1. Dane przetwarzane będą w związku z realizacją przez placówkę zadań publicznych i wypełnianiem obowiązków prawnych wynikających wprost z przepisów prawa lub określonych zadaniami statutowymi placówki, m.in.: rekrutacja uczniów do szkoły, realizacja zadań związanych z wypełnieniem obowiązku szkolnego.
2. Przetwarzanie może być również niezbędne w celu wykonania umowy, której osoba, której dane dotyczą jest stroną lub do podjęcia działań, na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
3. Mogą również wystąpić przypadki w których zastanie Pani/Pan poproszona/y o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana lub Pani/Pana dziecka w określonym celu i zakresie.
IV. Podstawa prawna przetwarzania:
· ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
· ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe,
· ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,
· rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji,
· rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji,
· ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
· rozporządzenie Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 14 kwietnia 1992 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania nauki religii w publicznych przedszkolach i szkołach,
· rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
V. Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe Pani/Pana dziecka będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu/ów dla jakiego zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa m.in.: ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przez okresy zakreślone w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) sprostowania (poprawiania) w przypadku gdy dane osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne,
c) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
· osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
· osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 ogólnego rozporządzenia ochrony danych, wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 ogólnego rozporządzenia ochrony danych wobec przetwarzania;
· dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;
· dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
e) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
· osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
· administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
· osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 Ogólnego rozporządzenia ochrony danych wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
Z zastrzeżeniem, że jeżeli na podstawach podanych wyżej przetwarzanie zostało ograniczone, takie dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego krajowego lub Unii Europejskiej.
f) prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
g) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 21 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
h) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem,
VII. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny,
VIII. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, konsekwencją niepodania danych osobowych może skutkować brakiem możliwości realizacji celów w jakich zbierane są dane osobowe lub brakiem możliwości zawarcia takiej umowy.
IX. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych i/lub danych osobowych Pani/Pana dziecka będą:
1. podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa m.in. takie jak organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zespołem Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Zespół Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.
Podane przez Panią/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Zatwierdził
Grażyna Sabik - dyrektor
Osoba publikująca
Mariusz Rawski - nauczyciel informatyki
Osoba wytwarzająca
Grażyna Sabik - dyrektor