Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 8


Siedziba

Adres ul. Lwowska 17, 35-301 Rzeszów
Telefon 017 74 83 240
E-mail sekretariat@pp8.resman.pl
Godziny pracy 6.30 - 17.00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Halina Kwolek
Siedziba ul. Lwowska 17, 35-301 Rzeszów
Telefon 017 862 01 51
E-mail sekretariat@pp8.resman.pl
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy Godziny dydaktyczne: poniedziałek - od 7.30 do 12.30, środa - od 10.30 do 15.30. Godziny przyjęć interesantów: wtorek - od 13.00 do 15.30, czwartek - od 14.00 do 17.00 Pozostały czas pracy nauczycieli: Grupa I - 7.30 - 15.30, Grupa II - 6.30 - 17.00, G

 

Podstawa prawna

Decyzja Kuratora Oświaty i Wychowania w Rzeszowie Nr O.IV – 0138/9/83 z dnia 5 marca 1983 r. Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 15.07.1961 r. o rozwoju systemu oświaty i wychowania (Dz.U. Nr 32 z 1961 r. poz. 160) oraz Zarządzenia Ministra Administracji, Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 12.06.1975 r. w sprawie zakresu czynności wydziałów wchodzących w skład urzędów wojewódzkich (Dz.Urz. MAGTiOS, poz. 1 z dalszymi zmianami ust. 5, pkt 11 załącznika), po rozpatrzeniu wniosku Inspektora Oświaty i Wychowania w Rzeszowie z dnia 22.02.1983 r. nr 401/17/83.

 

 

Bilans roczny

Bilans za 2002 r. Pobierz
Bilans za 2004 r. Pobierz

 

 

 

Budżet

Budżet na 2003 rok Pobierz
Budżet na 2004 rok Pobierz
Plan środka specjalnego na 2004 r. Pobierz
Sprawozdanie z wykonania planu za 2004 r. Pobierz
Plan finansowy na 2008 rok Pobierz
Plan dochodów własnych w 2008 r. Pobierz

 

 

 

 

 

 

 

 

Wysokość opłat

Opłata stała:
- pierwsze dziecko 10% najniższego wynagrodzenia – tj. 113 zł.
- drugie dziecko 6% najniższego wynagrodzenia – tj. 68 zł.
- trzecie dziecko 2% najniższego wynagrodzenia – tj. 23 zł.
Opłata za wyżywienie – 3.50 zł. za 1 osobodzień

 

Zadania

1. Przedszkole zapewnia opiekę, wychowanie i uczenie się w atmosferze akceptacji zakresie bezpieczeństwa.
2. Wspomaga i ukierunkowuje rozwój dziecka zgodnie z jego wrodzonym potencjałem i możliwościami rozwojowymi w relacjach ze środowiskiem społeczno-kulturowym i przyrodniczym w następujących obszarach edukacyjnych:
- Poznawanie i rozumienie siebie i świata
- Nabywanie umiejętności poprzez działanie
- Odnajdywanie swojego miejsca w grupie rówieśniczej
- Budowanie systemu wartości
3. Tworzy warunki umożliwiające dziecku osiągnięcie „gotowości szkolnej”.
4. W zakresie umożliwiania dzieciom podtrzymania tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej poprzez:
a) wychowanie dzieci w duchu miłości Ojczyzny, patriotyzmu, humanizmu, tolerancji, wolności sumienia, sprawiedliwości społecznej i szacunku dla pracy;
b) uznania prawa rodziców (opiekunów) do religijnego wychowania dzieci organizując naukę religii i zapewniając dzieciom innego wyznania, w czasie przeznaczonym na naukę religii, opiekę nauczyciela przedszkola.
5. W zakresie udzielania dzieciom pomocy psychologicznej i pedagogicznej poprzez:
a) przyjmowanie do przedszkola ze zgłoszonymi przez rodziców (opiekunów) lub zaobserwowanymi deficytami rozwojowymi, na równych prawach z pozostałymi dziećmi;
b) pomaganie rodzicom w rozpoznawaniu możliwości rozwojowych dzieci i podjęciu wczesnej interwencji specjalistycznej
c) organizowanie przez nauczycieli indywidualnych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z dziećmi, w celu wyrównania ich braków (uzgadnianie wspólnie z rodzicami kierunków działań realizowanych z dzieckiem)
6. W zakresie opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi poprzez:
a) otwarcie na organizacje wychowania integracyjnego

 

Tryb działania

Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. Nr 30, poz. 168). Tekst jednolity z dnia 9 października 2000 r. (Dz. U. Nr 98, poz. 1071) Zm.: 2001, Nr 49, poz. 509.

 

Finanse

1. Przedszkole dzieli budynek ze Szkołą Podstawową Nr 12. Powierzchnia Przedszkola - 202 m kw.
2. Budowle (kanalizacja, chodniki, ogrodzenie)
3. Grunty o powierzchni – 240 m kw.
4. Maszyny i urządzenia techniczne:
- komputer i monitor – 2 szt.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

W placówce funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt; a w nich ewidencje, rejestry.
Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa:
- wypadków dzieci;
- wypadków przy pracy
- aktów awansu zawodowego;
- chorób zawodowych nauczycieli;
- ewidencja środków trwałych;
- ewidencja księgozbioru;
- ewidencja pieczęci;
- ewidencja druków ścisłego zarachowania;
- ewidencja zastępstw;
- ewidencja zasobu archiwum zakładowego.

 

Data opracowania

21.07.2003 r., 27.04.2005 r., 4.03.2008 r., 26.03.2008 r.

 

Opracowanie

Halina Kwolek, dyrektor

 

Zatwierdzenie

Halina Kwolek, dyrektor

Opublikował(a): 24.10.2008 11:29, Zbigniew Bury
Wytworzył(a): 24.10.2008 08:31, Maria Żmijowska
Drukuj Poleć znajomym