Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 9


Siedziba

Adres 35-310 Rzeszów, ul. Podwisłocze 20
Telefon 17 74 83 250
Fax 17 74 83 246
E-mail sekretariat@pp9.resman.pl
strona WWW www.pp9.rzeszow.pl
elektroniczna skrzynka podawcza  www.epuap.gov.pl
Godziny pracy 6:30 do 17:00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Barbara Głuch
Siedziba 35-310 Rzeszów, ul. Podwisłocze 20
Telefon 17 74 83 245
E-mail dyrektor@pp9.resman.pl
Kompetencje

Dyrektor Przedszkola planuje, organizuje, kieruje i nadzoruje pracę przedszkola. Dyrektor zarządza jednostką jednoosobowo, na podstawie pełnomocnictwa  Prezydenta Miasta Rzeszowa, w szczególności: plik do pobrania

Godziny pracy 8:00 do 16:00, w tym godziny pracy dydaktycznej zgodnie z organizacją pracy

 

Podstawa prawna

Decyzja Nr 19 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 26 lutego 1982 roku w sprawie utworzenia z dniem 1 marca 1982 roku Przedszkola Nr 9

Decyzja Kuratora Oświaty i Wychowania w Rzeszowie Nr 0.IV.-0130/86/82 z dnia 10 maja 1982 roku w sprawie zmiany statusu Państwowego Przedszkola Nr 9 w Rzeszowie  

Uchwała Nr XIV/99/99 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 11 maja 1999 roku w sprawie zmiany formy organizacyjno-prawnej Przedszkoli Publicznych Miasta Rzeszowa 

 

Statut, struktura organizacyjna

Statut Pobierz
Struktura organizacyjna Pobierz

 

 

 

Bilans roczny

Pobierz

 

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

 

Zadania

Zgodnie z rozdziałem II § 2 i § 3 Statutu Przedszkola

 

Tryb działania

Zgodnie Kodeksem Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (Dz. U. Nr 30, poz. 168) tekst jednolity z dnia 5 października 2000 r. (Dz. U. Nr 98, poz. 1071, Nr 49 , poz. 509) oraz na podstawie Regulaminów obowiązujących w placówce:
- Regulamin Pracy
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Regulamin Wynagradzania Pracowników Administracyjno-Obsługowych
- Regulamin Działalności Rady Pedagogicznej
- Regulamin Rady Rodziców
- Instrukcja Kancelaryjna

 

Finanse

Środki trwałe:
- Budynek: 602 351,27 zł,
- Budowle: 93 335,29 zł,
- Maszyny i urządzenia: 6 411,86 zł,
- Narzędzia, przyrządy, ruchomości, wyposażenie: 48 299,96 zł

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

- Rejestr wypadków dzieci,
- Rejestr wypadków przy pracy,
- Rejestr aktów awansu zawodowego,
- Rejestr chorób zawodowych,
- Rejestr akt osobowych,
- Ewidencja księgozbioru,
- Ewidencja pieczęci,
- Ewidencja zastępstw,
- Ewidencja czasu pracy,
- Ewidencja zasobu archiwum zawodowego.

 

Informacje nieudostępnione

- Akta osobowe pracowników,
- Protokoły Rad Pedagogicznych,
- Karty zgłoszeń dzieci.

 

Udostępnianie Informacji Publicznej

- Regulamin udostępniania informacji publicznej

 

Data opracowania

10.07.2003 r., 6.03.2008 r.

 

Opracowanie

Barbara Głuch - dyrektor przedszkola

 

Zatwierdzenie

Barbara Głuch - dyrektor przedszkola

Opublikował(a): 15.06.2015 11:15, Barbara Głuch
Wytworzył(a): 24.10.2008 09:03, Elżbieta Pilińska
Drukuj Poleć znajomym