Publiczne Przedszkole Nr 11
Siedziba
Adres | 35-620 Rzeszów, ul. Mazurska 19 |
Telefon | 17 748 32 62; 17 748 32 64 |
Strona WWW | www.pp11.resman.pl |
sekretariat@pp11.resman.pl | |
Godziny pracy | 6.30 - 17.00 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Elżbieta Krzyśko |
Siedziba | 35-620 Rzeszów, ul. Mazurska 19 |
Telefon | 17 748 32 65 |
pp11@res.pl | |
Kompetencje | Reguluje ustawa o systemie oświaty oraz pełnomocnictwo Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | Nienormowany czas pracy, godziny dydaktyczne według zatwierdzonej corocznie organizacji pracy (arkusza organizacji); godziny przyjęć: wtorek: 8.00 - 10.00, środa 15.00 - 17.00. |
Podstawa prawna
Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Uchwała Nr XL VII/35/93 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 25 maja 1993 r. w sprawie utworzenia przedszkola w Rzeszowie. Działając na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. "h" ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16, poz. 95 z późniejszymi zmianami) oraz art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 5 stycznia 1991 r. Prawo budżetowe (Dz. U. Nr 4, poz. 18 z późniejszymizmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 8 maja 1991 r. w sprawie zakładów budżetowych (Dz. U. Nr 42, poz. 183) stosownie do art. 5 ust. 2 pkt 2, w związkuz art. 3 ust. 1 pkt 4 i art. 84 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o Systemie Oświaty (Dz. U. Nr 95, poz. 425
Statut i struktura organizacyjna
Statut:
Statut PP 11 - tekst jednolity - 01.09.2009.pdf
Nowelizacje:
Nowelizacja Statutu 11.02.2010.pdf
Nowelizacja Statutu 31.08.2010.pdf
Nowelizacja Statutu 31.08.2011.pdf
Nowelizacja statutu 31.08.2012.pdf
Nowelizacja Statutu 24.09.2013.pdf
Struktura organizacyjna:
Struktura Organizacyjna PP11.pdf
Plan finansowy:
Bilans roczny
Bilans za rok 2008 | Pobierz | |
Bilans za rok 2009 | Pobierz |
Bilans za rok 2010 Bilans 2010.pdf
Bilans za rok 2011 Bilans 2011.pdf
Bilans za rok 2012 Bilans 2012.pdf
Bilans za rok 2013 Bilans 2013.pdf
Wysokość opłat
Zadania
Ujęte w Statucie
Tryb działania
Zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 1996 r., Nr 67, poz. 329 z późniejszymi zmianami) oraz Statutem przedszkola
Finanse, majątek
Wykaz majątku: (netto)
Budynek - 482 530,91 zł
Sprzęt teleinformatyczny: 12 zestawów komputerowych (komputer + płaski monitor), 2 laptopy, 2 rzutniki multimedialne, 2 tablice aktywne, 4 drukarki, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 kserokopiarka, 1 telewizor, 1 odtwarzacz DVD, 3 aparaty telefoniczne, 1 aparat faxu.
Rejestry, ewidencje, archiwa
Zgodnie z instrukacją kancelaryjną, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt:
Rejestr:
Ewidencja:
Archiwa:
Informacje nieudostępnione
Informacje nieudostępnione:
Informacje publiczne nie zamieszczone na stronie BIP Przedszkola Publicznego Nr 11 mogą być udostępnione na wniosek zainteresowanych.
Regulamin Udostępniania Informacji Publicznej Przedszkola Publicznego Nr 11:
Regulamin udostepniania informacji publicznej PP11.pdf
Wzór wniosku o udostepnienie informacji publicznej:
wniosek udostepniania informacji publicznej PP11.pdf
Wypełniony wniosek należy przesłać:
Kontrole:
Data opracowania
11 sierpnia 2014 r.
Opracowanie
Maria Warzybok
Zatwierdziła
Elżbieta Krzyśko