Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 12


Siedziba

Adres35-222 Rzeszów, ul. Rudnickiego 1
Telefon17 74 83 275
Strona WWWhttp://pp12.edupage.org
E-mailsekretariat@pp12.resman.pl
Godziny pracy6.30 - 17.00

 

Dyrektor

Imię i nazwiskoRenata Smyczyńska
Siedziba35-222 Rzeszów, ul. Rudnickiego 1
Telefon17 74 83 275
E-mailsekretariat@pp12.resman.pl
KompetencjeZgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracyNienormowany czas pracy, w tym godziny dydaktyczne wg corocznej organizacji pracy

 

Struktura organizacyjna

Pobierz

 

 

Podstawa prawna

Decyzja Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Rzeszowie - Uchwała Nr VI/33/65 z dnia 27.XII.1965 r. L.dz.PL-KP-5/49/65 oraz Zarządzenia Ministra Oświaty z 15 lutego 1965r. (Dz.U. Ministerstwa Oświaty nr 6, poz. 46).

 

Statut

Statut Pobierz

 

 

 

Bilans roczny

 

Bilans za 2012 r. Pobierz
Bilans za 2013 r. Pobierz

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat za pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 z dnia 9 lipca 2013r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.Dzienna stawka żywieniowa 4zł.- regulamin korzystania z posiłków w Przedszkolu Publicznym Nr 12 w Rzeszowie.

 

Zadania

Ujęte w statucie w rozdziale II i III.

 

Tryb działania

Zgodnie z Ustawą z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U. z 1996 r., Nr 67, poz. 329 z późn. zmianami) oraz Statutem Przedszkola Publicznego nr 12 w Rzeszowie.

  • Rekrutacja dzieci do przedszkola (procedura ujęta w Statucie oraz w Regulaminie rekrutacji),
  • zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie pracowników,
  • decyzje zwiazane z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • decyzje zwiazane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego, Kuratora Oświaty oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej.

 

Finanse

  • Budynek - 979323,37zł
  • Zmywarka - 6614,94zł
  • Obieraczka do ziemniaków: 6000zł
  • Zestaw "Wilk" i rozdrabniach do warzyw: 6825,94zł
  • Patelnia elektryczna - 6500,00 zł
  • Sprzęt teleinformatyczny: telewizor, 9 komputerów, 1 kserokopiarka, 1 drukarka, 1 urządzenie wielofunkcyjne; 1 zestaw nagłaśniający

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa - prowadzone zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów obowiązującą w PP Nr 12 w Rzeszowie

 

Informacje nieudostępnione

  • akta osobowe pracowników,
  • protokoły Rad Pedagogicznych,
  • dane osobowe dzieci i rodziców

Ze względu na ochronę danych osobowych.

 

Udostępnienie informacji publicznej

Wniosek          Pobierz

 

Data opracowania

15.07.2003 r., 6.03.2008 r.; 23.04.2013r., 03.01.2014r. 15.05.2014r.

 

Opracowanie

Stanisława Ziobro - główny księgowy

 

Zatwierdzenie

Renata Smyczyńska - dyrektor

 

 

 

 

 

Pliki do pobrania:
Statut12.pdf (502,85 KB)
Opublikował(a): 23.07.2014 13:58, Stanisława Ziobro
Wytworzył(a): 24.10.2008 09:39, Renata Smyczyńska
Drukuj Poleć znajomym