Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 16


Siedziba

Adres 35-201 Rzeszów, ul. Kochanowskiego 24
Telefon 17 748 33 10
E-mail sekretariat@pp16.resman.pl
strona www

www.pp16.rzeszow.pl

Elektroniczna skrzynka podawcza www.epuap.gov.pl
Godziny pracy 6.30 - 17.00

 

  

Dyrektor 

Imię i nazwisko Halina Dander
Siedziba 35-201 Rzeszów, ul. Kochanowskiego 24
Telefon 17 748 33 09
E-mail sekretariat@pp16.resman.pl; przedszkole16@poczta.onet.pl
Kompetencje

-zgodnie z ustawą o systemie oświaty, -pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa, -zgodnie z rozdziałem III, § 14 statutu przedszkola

Godziny pracy

godziny dydaktyczne według zatwierdzonej corocznie organizacji pracy (arkusza organizacji) od 8:00 do 16:00


  

Podstawa prawna 

§ 7 Zarządzenia Ministra Oświaty i Szkolnictwa Wyższego z dnia 24 lutego 1968 r. (Dz. Urz. Min. Ośw. i Szk. Wyższego Nr B-4 z dnia 23 kwietnia 1968 r. poz. 29)                    i art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 15 lipca 1961 r. o rozwoju systemu oświaty i wychowania (Dz. U. Nr 32 z 1961 r. poz. 16) oraz Orzeczenie Prezydium Miejskiej Rady Narodowej - Wydział Oświaty i Wychowania oraz Kultury w Rzeszowie

Ustawa z dnia 7 września 1991 o Systemie Oświaty (Dz. U. z 2004 r.nr 256 poz. 2572 ze zm.) i rozporządzenia wykonawcze do tej ustawy;

Statut Przedszkola Publicznego nr 16 w Rzeszowie.


  

Statut i struktura organizacyjna
 

Statut          

  

Regulamin organizacyjny Przedszkola Publicznego nr 16 w Rzeszowie
Struktura organizacyjna 

 


 

 

 

Majątek, finanse
 

- budynek przedszkola – 296 529,80 zł

- budynki, ogrodzenia, piaskownice – 16 457,00 zł
- zabudowania pomocnicze śmietnik, trzepak- 9 121,50 zł
- place, drogi, ścieżki – 16 632,60 zł
- plantacje wieloletnie – 22,70 zł
- maszyny, urządzenia gastronomiczne – 13 902,00 zł
- zespoły komputerowe (2 szt.) – 7 446,00 zł
- urządzenia techniczne – 41 451,00 zł

- narzędzia, przyrządy, ruchomości, wyposażenie - 12 999,10 zł

 

Ogółem majątek brutto - 414 561,70 zł. 

Bilans 2013 r.
Bilans 2014 r.
Plan finansowy 2014 r.
Plan finansowy 2015 r.

 

 

Wysokość opłat 

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

 

  

Zadania 

Zgodnie z rozdziałem II statutu.

 

  

Tryb działania 

- rekrutacja dzieci do przedszkola – procedura naboru elektronicznego.
- zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie pracowników – Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy,
- inne decyzje związane z organizacją przedszkola;

Zgodnie Kodeksem Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (Dz. U. Nr 30, poz. 168) tekst jednolity z dnia 5 października 2000 r. (Dz. U. Nr 98, poz. 1071, Nr 49 , poz. 509) oraz na podstawie Regulaminów obowiązujących w placówce:
- Regulamin Pracy,
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Regulamin Wynagradzania dla pracowników niebędących nauczycielami,
- Regulamin Rady Pedagogicznej,
- Regulamin Rady Rodziców,
- Instrukcja Kancelaryjna.

 

 

 Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
 

- telefonicznie/fax: 17 748 33 10; 17 748 33 09; 885 971 432 / 17 748 33 13

- listownie: 35-201 Rzeszów, ul. Kochanowskiego 24

- e-mail: sekretariat@pp16.resman.pl; przedszkole16@poczta.onet.pl

- osobiście: w godzinach pracy przedszkola – u dyrektora placówki

- dodatkowo sprawy dydaktyczne-opiekuńcze-wychowawcze osobiście z wychowawcami grup.

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa 

Ważniejsze rejestry, ewidencje:

- rejestr wypadków dzieci,

- rejestr wypadków przy pracy,

- rejestr aktów awansu zawodowego,

- rejestr akt osobowych,

- księga druków ścisłego zarachowania,

- ewidencja środków trwałych,

- ewidencja księgozbioru,

- ewidencja pieczęci,

- ewidencja zastępstw,

- ewidencja czasu pracy.

 

  

Informacje nieudostępnione 

- akta osobowe pracowników,

- protokoły Rad Pedagogicznych,

- dane osobowe dzieci i ich rodziców.

 

 

 

 

Udostępnianie informacji publicznej 

 

 

Informacje publiczne, które nie zostały opublikowane w BIP są udostępniane na wniosek zainteresowanego (art. 10 ust. 1 u.d.i.p.). Udostępnianie informacji na wniosek następuje co do zasady bez zbędnej zwłoki, nie póŸniej jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (art.13 ust.1 u.d.i.p.). W przypadku, gdy informacja nie może być udostępniona w powyższym terminie, wnioskodawca zostanie poinformowany o powodach opóźnienia oraz o terminie w jakim zostanie mu udostępniona informacja, nie dłuższym jednak niż dwa miesiące od dnia złożenia wniosku (art.13 ust.2 u.d.i.p.).
Zasady udostępniania informacji publicznej zostały określone w ustawie o dostępie informacji publicznej Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm. 
 

wniosek o udostępnienie informacji publicznej

  

  

Data opracowania 

05 czerwca 2015 r.

 

  

Opracowanie 

Halina Dander

 

  

Zatwierdzenie 

Halina Dander

Opublikował(a): 10.05.2019 09:00, Halina Dander
Wytworzył(a): 24.10.2008 11:07, Aneta Piekło
Drukuj Poleć znajomym