Publiczne Przedszkole Nr 32
Siedziba
Adres | 35-310 Rzeszów, ul. Podwiłocze 26a |
Telefon | 017 74 83 390 |
sekretariat@pp32.resman.pl | |
Godziny pracy | 6.30-16.30 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Grażyna Cymbalista |
Siedziba | 35-310 Rzeszów, ul. Podwiłocze 26a |
Telefon | 017 74 83 390 |
sekretariat@pp32.resman.pl | |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | Nienormowany czas pracy |
Podstawa prawna
Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Uchwała Nr XL VII/35/93 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 25 maja 1993 r. w sprawie utworzenia przedszkola w Rzeszowie. Działając na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. "h" ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16, poz. 95 z późniejszymi zmianami) oraz art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 5 stycznia 1991 r. Prawo budżetowe (Dz. U. Nr 4, poz. 18 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 8 maja 1991 r. w sprawie zakładów budżetowych (Dz. U. Nr 42, poz. 183) stosownie do art. 5 ust. 2 pkt 2, w związku z art. 3 ust. 1 pkt 4 i art. 84 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o Systemie Oświaty (Dz. U. Nr 95, poz. 425).
Statut
Pobierz |
Bilans roczny
Pobierz |
Wysokość opłat
Wysokość opłat za pobyt dziecka w przedszkolu naliczana na podstawie Uchwały Rady Miasta Rzeszowa Nr X/24/99 z dnia 9 marca 1999 roku.
Opłata stała:
• pierwsze dziecko 10% minimalnego wynagrodzenia tj. 132,00 zł.
• drugie dziecko 6% minimalnego wynagrodzenia tj. 79,00 zł.
• trzecie i kolejne dziecko 25 minimalnego wynagrodzenia tj. 26,00 zł.
Odpłatność za wyżywienie:
• 4,00 zł za każdy 1 osobodzień.
Zadania
Ujęte w Statucie w Dziale III § 8 pkt. 3.
Tryb działania
Zgodnie Kodeksem Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (Dz. U. Nr 30, poz. 168) tekst jednolity z dnia 5 października 2000 r. (Dz. U. Nr 98, poz. 1071, Nr 49 , poz. 509) oraz na podstawie Regulaminów obowiązujących w placówce:
- Regulamin Pracy
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Regulamin Wynagradzania Pracowników Administracyjno-Obsługowych
- Regulamin Działalności Rady Pedagogicznej
- Regulamin Rady Rodziców
- Instrukcja Kancelaryjna
Finanse, majątek
1. Budynek wolnostojący, piętrowy o powierzchni 908,38 m2
2. Budowle (kanalizacja, chodniki, ogrodzenie)
3. Grunty o powierzchni – 48,30 a,
4. Maszyny i urządzenia techniczne:
- dźwig towarowy – 2 szt.
- komputer i monitor – 8 szt.
- kserokopiarka – 1 szt.
- telefony – 3 szt.
- drukarki – 2 szt.
- urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
Rejestry, ewidencje, archiwa
- Rejestr wypadków dzieci,
- Rejestr wypadków przy pracy,
- Rejestr aktów awansu zawodowego,
- Rejestr chorób zawodowych,
- Rejestr akt osobowych,
- Ewidencja księgozbioru,
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania
- Ewidencja pieczęci,
- Ewidencja zastępstw,
- Ewidencja czasu pracy,
- Ewidencja zasobu archiwum zawodowego.
Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców – ochrona danych osobowych.
Data opracowania
1 września 2010 r.
Opracowanie
Grażyna Cymbalista - dyrektor
Zatwierdzenie
Grażyna Cymbalista - dyrektor