Publiczne Przedszkole Nr 35
Siedziba
Adres | 35-310 Rzeszów, ul. Biskupa J. Pelczara 3 |
Telefon | 017 748 34 10 |
Strona WWW | pp35.edupage.org |
dyrektor@pp35.resman.pl | |
Godziny pracy | 6:00 - 17:00 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Małgorzata Adamska - Jesiołkiewicz |
Siedziba | 35-310 Rzeszów, ul. Biskupa J. Pelczara 3 |
Telefon | 017 748 34 10 |
dyrektor@pp35.resman.pl | |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Podstawa prawna
Przedszkole Publiczne nr 35 wchodzi w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Rzeszowie powołanego Uchwałą Nr VII/116/2011 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 22 lutego 2011 r. w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie.
file/43884/Uchwała w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie.pdf
Decyzja Kuratora Oświaty i Wychowania w Rzeszowie Nr O.IV-0138/13/83 z dnia 22 kwietnia 1983 r. w sprawie organizacji Państwowego Przedszkola Nr 35 w Rzeszowie.
Podstawą funkcjonowania jest ustawa z 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi.
Statut
file/43892/STATUT PP NR 35 W RZESZOWIE.pdf
file/46377/Aneks do Statutu PP35 w Rzeszowie z 25 02 2014 r.pdf
Bilans roczny
Wysokość opłat
Wysokośc opłat za pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.
file/43899/oplata-za-przedszkole.pdf
Finanse, majątek
1. Budynki o łącznej powierzchni - 8 349 m2
- Powierzchnia w użytkowaniu Przedszkola Publicznego nr 35 - 695 m2
2. Grunty:
- Działka o łącznej powierzchni 33 595 m2
- Działka w użytkowaniu Przedszkola Publicznego nr 35 - 4 112 m2.
Zadania i tryb działania
Zgodnie ze statutem szkoły, ustawą o systemie oświaty oraz uchwałami organu prowadzącego.
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
1. Interesantów przyjmuje Dyrektor, zastępcy Dyrektora, pedagog oraz pracownicy administracji.
2. W sekretariacie udzielane są szczegółowe informacje dotyczące sposobu załatwiania spraw.
3. Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową bądź drogą elektroniczną.
4. Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki.
5. Kopie odpowiedzi na pisma wraz z oryginałem pisma wpływającego przechowywane są w teczkach zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
6. Sprawy nie wymagające odpowiedzi w formie pisemnej załatwiane są przez ustne udzielenie odpowiedzi.
7. Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu.
Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Dokumentacja kontroli zewnętrznych
file/48852/kontrole zewnętrzne.pdf
Udostępnianie informacji publicznej
Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2001, Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także nie zostały udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej należy kierować bezpośrednio do Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 ul. Pelczara 3, 35-310 Rzeszów.
file/48727/Wniosek o udostępnienie informacji publicznej.pdf
Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców – ochrona danych osobowych.
Data opracowania
05.08.2014 r.
Opracowanie
Andrzej Łobaza - kierownik gospodarczy
Zatwierdzenie
Małgorzata Adamska-Jesiołkiewicz - dyrektor zespołu