Zespół Szkół Ekonomicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie
Siedziba
Adres | ul. Hoffmanowej 13, 35-016 Rzeszów |
Telefon / fax | 017 74 83 000 / 017 74 83 030 |
Strona WWW | www.ekonomik.rzeszow.pl |
sekretariat@ekonomik.resman.pl | |
Godziny pracy | od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Grażyna Sabik |
Siedziba | ul. Hoffmanowej 13, 35-016 Rzeszów |
Telefon | 017 74 83 000 |
sekretariat@ekonomik.resman.pl | |
Godziny pracy | poniedziałek 9.00-16.00, wtorek 8.00-16.00, środa 8.00-16.00, czwartek 8.00-16.00, piątek 8.00-16.00 Godziny przyjęć interesantów przez dyrektora szkoły - po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem sekretariatu poniedziałek 14.00 - 16.00 środa 13.00 - 15.00 |
Kompetencje
Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa ujęte w Statucie Szkoły - Dział II Rozdział 2
Przedmiot działalności i kompetencje jednostki
Zespół realizuje cele i zadania określone w ustawie oraz przepisach wydanych na jej podstawie, koncentrując sie na prowadzeniu działalności, dydaktycznej, wychowawczej, profilaktycznej oraz opiekuńczej. Stwarza warunki do wszechstronnego rozwoju osobowości uczniów, uwzględniając indywidualne zainteresowania i potrzeby uczniów oraz przedyspozycje zawodowe w określonych zawodach.
Cele i zadania szkoły zostały ujęte w Statucie Szkoły w Dziale I Rozdział 3
Informacja o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw
1. Przyjęcie i oznakowanie pisma przez pracownika sekretariatu (w godz. 7.30 - 15.30)
2. Przekazanie dokumentu do dyrektora szkoły
3. Zadekretowanie pisma przez dyrektora i skierowanie do załatwienia wg kompetencji
4. Wydanie decyzji i udzielenie odpowiedzi zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa Pobierz
Wniosek o wydanie legitymacji szkolnej dla ucznia Pobierz
Forma prawna
Jednostak budżetowa prowadzona przez Gminę Miasto Rzeszów.
Zarządzenie Kuratora Okręgu Szkolnego w Rzeszowie z dnia 31 maja 1975 r./Nr O-II-021/57/75/ w sprawie nazwy zbiorczego zakładu szkolnego
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oswiaty (z późniejszymi zmianami)
Statut Szkoły
Pobierz |
Schemat organizacyjny
Pobierz |
Regulamin przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w ZSE w Rzeszowie
Pobierz |
Finanse, majątek na 31 grudnia 2015 r.
Stan środków trwałych netto (po umorzeniu) 329.529,87 zł
Szkoła posiada:
- budynek szkolny stary i nowy
- budynek gospodarczy
- ogrodzenie siatkowe
Bilans 2018 r.
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2018 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2018 r.
Pobierz |
Informacja dodatkowa 2018 r.
Pobierz |
Bilans 2017 r.
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2017 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2017 r.
Pobierz |
Bilans 2016 r.
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2016 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2016 r.
Pobierz |
Bilans 2015 r.
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2015 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2015 r.
Pobierz |
Bilans 2014
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2014 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2014 r.
Pobierz |
Bilans 2013
Pobierz |
Rachunek zysków i strat 2013 r.
Pobierz |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki w 2013 r.
Pobierz |
Plan finansowy na 2014 r.
Pobierz |
Udostępnienie informacji nieudostępnionej w BIP
Regulamin udostępniania informacji publicznej Pobierz
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Pobierz
Rejestry, ewidencje, archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
- Ksiega uczniów
- Księgi inwentarzowe
- Rejestr zarządzeń wewnętrzynych
- Rejestr korespondencji
- Rejestr wydanych zaświadczeń uczniowskich
- Rejestr stypendiów
- Rejestr pożyczek remontowych
- Rejestr wypadków przy pracy i wypadków uczniów
- Rejestr wydanych legitymacji nauczycielskich
- Rejestr inwestycji i remontów w szkole
- Rejestr pracowników
- Ewidencje druków ścisłego zarachowania
- Ewidencja majątku szkoły
- Ewidencja czasu pracy pracowników niepedagogicznych
- Archiwum dokumentacji szkolnej
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub wydanie dupliakatu składa podanie w sekretariacie szkoły
Dokumentacja z przebiegu i efektów kontroli
Okres kontroli | Organ kontrolujący | Zakres kontroli |
4-5.06.2013 | Państwowa Inspekcja Pracy w Rzeszowie | Prawo pracy i bezpieczeństwo pracy |
13.09.2013 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Zgodność kształcenia w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe z klasyfikacji szkolnictwa zawodowego w Technikum nr 5 i Szkole Policealnej nr 4 |
05.02.2014 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Ewaluacja zewnętrzna problemowa w XI LO i Technikum nr 5 |
14.04.2014 | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Ocena stanu sanitarnego szkoły |
19.05.2014 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Zgodność z przepisami prawa organizacji kształcenia uczniów niepełnosprawnych w publicznych szkołach |
23.10.2014 | Archiwum Państwowe w Rzeszowie | Kontrola archiwum zakładowego |
od 15.12.2014 do 19.12.2014 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Monitorowanie szkół w zakresie kształcenia zawodowego w celu przygotowania ogólnopolskiej „Mapy Szkół Zawodowych” |
od 20.01.2015 do 02.02.2015 | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Wydział w Rzeszowie | 1. Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne. 2. Ustalenie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu 3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe. 4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych. |
27.10.2015 | Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie | Ocena stanu sanitarnego szkoły |
od 15.02.2016 do 27.02.2016 od 1.03.2016 do 4.03.2016 | Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | Kontrola działania jednostki, w szczególności w zakresie realizacji zadań statutowych oraz prawidłowości podejmowania i realizacji zobowiązań |
10.11.2016 | Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie | Ocena stanu sanitarnego szkoły |
22.02.2018 | Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie | Ocena stanu sanitarnego szkoły |
6.03.2018 | Kuratorium Oświaty w Rzeszowie | Kontrola doraźna: sprawdzenie prawidłowości działań szkoły |
11.10.2018 | Państwowa Inspekcja Pracy w Rzeszowie | Wybrane zagadnienia prawa pracy |
Data opracowania
24 lipca 2003 r., 20.02.2008 r., 11.09.2014 r., 22.03.2017 r.
Opracował
Beata Ostrowska - specjalista
Mariusz Rawski - nauczyciel informatyki
RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Hoffmanowej 13, 35-016 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w szczególności w celu:
a) realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, innych zadań statutowych oraz zadań organizacyjnych wynikających m.in. z ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, a także wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c) oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. b) RODO;
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
c) w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych w zakresie i w celach określonych w treści zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy z administratorem.
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:
a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO;
b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym – art. 17 RODO), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych;
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO;
d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 21 RODO;
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO,
7. Inne informacje:
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Zgoda może zostać wycofana w każdym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane. Mogą wystąpić przypadki, gdy Administrator przekaże dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, o każdym takim przypadku osoba, której dane dotyczą, zostanie wcześniej poinformowana.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA MONITORINGU WIZYJNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy (dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Administrator danych:
Administratorem systemu monitoringu wizyjnego, jest Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Hoffmanowej 13, 35-016 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Monitoring wizyjny stosowany jest w celu zapewnienia porządku publicznego i bezpieczeństwa osób, oraz ochrony mienia. Podstawą przetwarzania danych osobowych w postaci monitoringu wizyjnego jest art. 108a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami zapisów z monitoringu wizyjnego będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Zapisy z monitoringu wizyjnego przechowywane są nie dłużej niż 21 dni.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo dostępu do swoich danych osobowych na zasadach art. 15 RODO, oraz żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO. W przypadku uznania, że podczas przetwarzania danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO osoba, której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Inne informacje:
Zarejestrowane dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.
IX.
Zatwierdził
Grażyna Sabik - dyrektor
Osoba publikująca
Mariusz Rawski - nauczyciel informatyki
Osoba wytwarzająca
Grażyna Sabik - dyrektor