Siedziba
Adres: Plac Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów
Telefon: 17 875 46 95
Fax: 17 875 47 00
e-mail: bgm@bgm.erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
KASA czynna : poniedziałek,wtorek,czwartek i piątek 7.30 - 14.30 : środa - 7.30 - 16.00
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Dyrektor
Imię i nazwisko: Grzegorz Tarnowski
Siedziba: Plac Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów
Telefon: 17 875 46 95
e-mail: bgm@bgm.erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30,
Termin przyjmowania stron : czwartek w godz. 8.00 – 12.00
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę biura
Kompetencje
Do kompetencji Dyrektora Biura należy w szczególności:
1) kierowanie działalnością statutową Biura i reprezentowanie go na zewnątrz, dokonywanie za pracodawcę czynności w sprawach z zakresu prawa pracy,
2) nadzór nad gospodarowaniem mieniem Biura,
3) wyznaczanie kierunków oraz opracowywanie planów działania Biura,
4) dysponowanie na podstawie zatwierdzonego planu finansowego środkami pieniężnymi,
5) dokonywanie w ramach udzielonego pełnomocnictwa przez Prezydenta Miasta czynności powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych dla Biura,
6) dokonywanie innych czynności związanych ze statutową działalnością Biura na podstawie u dzielonych przez organy gminy pełnomocnictw.
Przedmiot działalności i kompetencje jednostki
Statut jednostki paragraf nr 2
Statut lub forma prawna
Utworzone na podstawie Uchwały nr XXXV/40/96 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 26 marca 1996 r. Biuro jest jednostką organizacyjną Miasta Rzeszowa, podporządkowaną Prezydentowi Miasta. Siedzibą jednostki jest miasto Rzeszów. Zadaniem Biura jest prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem komunalnym Gminy Rzeszów jako jednostki samorządu terytorialnego oraz gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa.
Organizacja
Regulamin organizacyjny jednostki
Zmiana regulaminu organizacyjnego z dnia 4.11.2013
Majątek
Wykaz majątku komunalnego, które posiada Biuro Gospodarki Mieniem:
1. budynek nr 3; powierzchnia ogólna 865 m kw., usytuowany w zabudowie zwartej wzniesiony w latach 1950-55 w konstrukcji tradycyjnej z przeznaczeniem na cele biurowe, układ pomieszczeń 3 traktowy z korytarzem pośrodku i klatką schodową łączącą poszczególne kondygnacje
2. grunty; działka nr 772 obr. 207 o powierzchni 501 m kw.
3. liczba pojazdów - brak
Bilans
Bilans - 2010r. | pobierz (1,37 Mb) | |
Bilans - 2011r. | pobierz (1,52 Mb) | |
Bilans - 2012r. | pobierz (2,07 Mb) | |
Bilans - 2013r. | pobierz (1,96 Mb) | |
Bilans - 2014r. | pobierz (1,91 Mb) | |
Bilans - 2015r. | pobierz (2,01 Mb) | |
Bilans - 2016r. | pobierz (0,37 Mb) | |
Bilans - 2017r. | pobierz (0,37 Mb) | |
Bilans - 2018 r. | pobierz (0,37 Mb) | |
Informacja dodatkowa - 2018 r. | pobierz (0,37 Mb) | |
Zestawienie zmian w funduszu jednostki - 31.12.2018 r. | pobierz (0,37 Mb) | |
Rachunek zysków i strat jednostki - 31.12.2018 r. | pobierz (0,37 Mb) |
Plan finansowy
Plan finanowy - 2009 r. | pobierz (1,47 Mb) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2009r. | pobierz (1,47 Mb) | |
Plan finanowy - 2010 r. | pobierz (1,39 Mb) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2010 r. | pobierz (1,34 Mb) | |
Plan finansowy po zmianach - 2010.12.31 r. | pobierz (1,45 Mb) | |
Plan finansowy - 2011 r. | pobierz (1,36 Mb) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2010 r. | pobierz (1,47 Mb) | |
Plan finansowy po zmianach - 2011.12.31 r. | pobierz (1,31 Mb) | |
Plan finansowy - 2012 r. | pobierz (1,24 Mb) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2012 r. | pobierz (1,39 Mb) | |
Plan finansowy po zmianach - 2012.12.31 r. | pobierz (1,48 Mb) | |
Plan finansowy - 2013 r. | pobierz (1,29 Mb) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2013 r. | pobierz (1,33 Mb) | |
Plan finansowy po zmianach - 2013.12.31 r. | pobierz (1,46 Mb) | |
Plan finansowy - 2014 r. | pobierz (1,43 Mb) | |
Plan finansowy po zmianach - 2014 r. | pobierz ( 0,24 MB) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2014 r. | pobierz ( 0,24 MB) | |
Plan finansowy - 2015 r. | pobierz ( 0,23 MB) | |
Plan finansowy po zmianach - 2015 r. | pobierz ( 0,23 MB) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2015 r. | pobierz ( 0,24 MB) | |
Plan finansowy - 2016 r. | pobierz ( 0,20 MB) | |
Plan finansowy po zmianach - 2016 r. | pobierz ( 0,23 MB) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2016 r. | pobierz ( 0,24 MB) | |
Plan finansowy - 2017 | pobierz ( 0,24 MB) | |
Plan finansowy po zmianach - 2017 | pobierz ( 0,24 MB) | |
Wykonanie dochodów i wydatków - 2017 |
Udostępnienie informacji nieudostępnionej w BlP
INFORMACJA PUBLICZNA
Na podstawie art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), informacją publiczną jest każda informacja o sprawach publicznych.
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
Informacja publiczna udpostępniana jest:
- w Biuletynie Informacji Publicznej
- w drodze wyłożenia lub wywieszenia,
- na wniosek.
Informacja publiczna, która może być udostępniona niezwłocznie, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku. Jeżeli informacja nie może być udostępniona niezwłocznie, informację udostępnia się na pisemny wniosek (art. 10. ust. 2).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w tym terminie, powiadamia się wnioskodawcę o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Rejestry, ewidencje, archiwa
Miejsce prowadzenia :
BGM MR, Rzeszów Pl. Ofiar Getta 3
1. Ewidencja gruntów i budynków.
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Rejestr zawiera informacje o załatwianych w BGM MR sprawach. Ze względu na to, że rejestr zawiera dane osobowe osób, bądź wnioskodawców, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane .
Do wglądu po złożeniu wniosku oraz po uzyskaniu zgody Dyrektora BGM MR.
2. Rejestr użytkowników wieczystych.
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Rejestr zawiera informacje o załatwianych w BGM MR sprawach. Ze względu na to, że rejestr zawiera dane osobowe osób, bądź wnioskodawców, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane.
3. Rejestr dzierżawców.
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Rejestr zawiera informacje o załatwianych w BGM MR sprawach. Ze względu na to, że rejestr zawiera dane osobowe osób, bądź wnioskodawców, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane.
4. Rejestr spraw dotyczących gospodarowania lokalami komunalnymi
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Rejestr zawiera informacje o załatwianych w BGM MR sprawach. Ze względu na to, że rejestr zawiera dane osobowe wnioskodawców, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane.
5. Ewidencja Opłat z Tytułu Gospodarowania Nieruchomościami
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Rejestr zawiera informacje o załatwianych w BGM MR sprawach. Ze względu na to, że rejestr zawiera dane osobowe osób, bądź wnioskodawców, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane .
6. Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Rejestr zawiera informacje o załatwianych w BGM MR sprawach.
Ze względu na to, że rejestr zawiera dane osobowe wnioskodawców, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane .
7. Rejestr skarg i wniosków
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Rejestr zawiera informacje o załatwianych w BGM MR skargach i wnioskach. Ze względu na to, że rejestr zawiera dane osobowe osób skarżących się, bądź wnioskodawców, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane.
8. Ewidencja wykorzystania środków budżetowych
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Informacje udostępniane na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Rzeszowa, lub do wglądy w siedzibie BGM MR.
9. Rejestr dotyczący spraw pracowniczych
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Dla organów administracji publicznej na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Dla innych podmiotów jedynie dane statystyczne.
10. Rejestr wydanych zaświadczeń
Sposób i zasady udostępniania rejestru:
Dla organów administracji publicznej na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Dla innych podmiotów jedynie dane statystyczne.
11. Archiwum zakładowe
Sposób i zasady udostępniania archiwum :
Ze względu na to, że archiwum zawiera dane osobowe, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane.
W przypadku informacji stanowiących informację publiczną udostępnianie informacji i dokumentów zawartych w rejestrach, ewidencjach i archiwach
odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
U W A G A !
Od 01.01.2015 r. ulegają zmianie numery rachunków bankowych i wpłat należy dokonywać :
- w przypadku nieruchomości Gminy na rachunek bankowy :
Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa
PKO Bank Polski S.A. I Oddz. w Rzeszowie
nr 87 1020 4391 0000 6902 0144 9842
- w przypadku nieruchomości Skarbu Państwa na rachunek bankowy:
Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa
PKO Bank Polski S.A. I Oddz. w Rzeszowie
nr 83 1020 4391 0000 6602 0144 9867
Dokumentacja z przebiegu i efektów kontroli
KONTROLE ZEWNĘTRZNE PRZEPROWADZONE W BIURZE GOSPODARKI MIENIEM MIASTA RZESZOWA
Jednostka przeprowadzająca kontrolę | Data kontroli : |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie | 08.06. - 29.06.2009 r. |
Biuro Audytu Wewnętrznego i Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 23.06. – 09.07.2009 r. |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie | 28.09.–30.09.2009 r. |
Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Rzeszowie | 13.10.–20.10.2009 r. |
Biuro Audytu Wewnętrznego i Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 03.12.–10.12.2009 r. |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie | 15.12.–17.12.2010 r. |
Archiwum Państwowe w Rzeszowie | 18.04.2011 r. |
Biuro Kontrolno - Rewizyjne Urzędu Miasta Rzeszowa | 21.04.2011 r. |
Biuro Kontrolno - Rewizyjne Urzędu Miasta Rzeszowa | 30.09.–17.10.2011 r. |
Regionalna Izba Obrachunkowa w Rzeszowie | 17.11.2011 r.-09.01.2012r. |
Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Rzeszowie | 03.04.–26.06.2012 r. |
Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie Biuro w Przemyślu | 20.02.-01.08.2013 r. |
Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | 17.07.-25.07.2013 r. |
Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie | 05.08.-16.08.2013 r. |
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie | 07.11.-08.11.2013 r. |
Archiwum Państwowe w Rzeszowie | 16 i 19.05.2014 r. |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie | 20.05.-27.05.2014 r. |
ZUS Oddział Rzeszów | 24.11.-28.11.2014 r. |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie | 26 i 30.03.2015 r. |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie | 28.08. i 04.09.2015 r. |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie | 18.01.-22.01.2016 r. |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie wystąpienie pokontrolne | 06.06. i 10.06.2016 r. |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie wystąpienie pokontrolne | 19.09. i 27.09.2016 r. |
Data opracowania : 12.09.2014 r.
Opracował: Witold Żak
Zatwierdził : Grzegorz Tarnowski
Osoba publikująca: Witold Żak
Osoba wytwarzająca: Grzegorz Tarnowski