Wersja Archiwalna

Szkoła Podstawowa Nr 17


Siedziba

Adres ul. Bulwarowa 3, 35-051 Rzeszów
Telefon 017 748 24 80
Strona WWW www.sp17.resman.pl
E-mail sekretariat@sp17.resman.pl
Godziny pracy 7:00 - 15:00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Barbara Filip
Siedziba ul. Bulwarowa 3, 35-051 Rzeszów
Telefon 017 748 24 80
E-mail sekretariat@sp17.resman.pl
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy 7:30 - 15:00

 

Podstawa prawna

SP Nr 17 powołana została na mocy decyzji Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Rzeszowie Kuratorium Okręgu Szkolnego z dnia 07 sierpnia 1964 r., nr T4/I-5111/64,Dz. I/1/2/64.
Podstawą funkcjonowania jest ustawa z 7 września 1991 r. o systemie oświaty(Dz.U. z 1996 r., nr 67, poz. 329 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi.

 

Statut

Statut SP-17

 

Struktura organizacyjna

Pobierz

 

 

 

Bilans

Bilans za 2002 r. Pobierz
Bilans za 2003 r. Pobierz
Bilans za 2004 r. Pobierz
Bilans za 2005 r. Pobierz
Bilans za 2006 r. Pobierz
Bilans za 2007 r. Pobierz
Bilans za 2008 r. Pobierz
Bilans za 2009 r. Pobierz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadania

Szkoła Podstawowa realizuje cele i zadania określone w ustawie o systemie oświaty oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie a w szczególności:
1. Umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia szkoły podstawowej poprzez:
- atrakcyjny i nowatorski proces nauczania,
- udział w konkursach przedmiotowych,
- uczestnictwo w życiu kulturalnym,
- systematyczny kontakt z pracownikami naukowymi Uniwersytetu Rzeszowskiego.
2. Umożliwia absolwentom dalsze kształcenie na poziomie gimnazjalnym poprzez:
- poradnictwo psychologiczno - pedagogiczne,
- rozwijanie zainteresowań na zajęciach pozalekcyjnych.
3. Kształtuje środowisko wychowawcze sprzyjające realizowaniu celów i zasad określonych w ustawie, stosownie do warunków szkoły i wieku ucznia poprzez:
- zapewnienie odpowiedniej bazy dla uczniów,
- systematyczne diagnozowanie i monitorowanie zachowań uczniów,
- realizowanie programu wychowawczego szkoły podstawowej.
4. Sprawuje opiekę nad uczniami odpowiednio do ich potrzeb poprzez:
- zorganizowanie zajęć świetlicowych,
- umożliwienie spożywania posiłków,
- złamanie barier architektonicznych,
- prowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym,
- prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej.
Istniejemy po to, aby pomagać uczniom poznawać samego siebie, drugiego człowieka i świat. Chcemy:
- przekazać wiedzę, która przygotuje naszych wychowanków do świadomego wyboru dalszej drogi,
- kształcić umiejętności przygotowujące ich do pełnienia różnych ról społecznych,
- kształtować postawy, które pozwolą im zdrowo funkcjonować w społeczeństwie.
Chcemy być szkołą, działającą w oparciu o takie wartości jak przyjaźń, bezpieczeństwo i współdziałanie.W życzliwej atmosferze miłości działamy wspólnie w bezpiecznych warunkach, by nasi uczniowie wyrośli na szczęśliwych, odpowiedzialnych i mądrych ludzi.W szkole funkcjonują również oddziały integracyjne.

 

Finanse, majątek

-budynek szkolny,
-drogi żwirowe,
-ogrodzenie siatkowe,
-kserokopiarka,
-fax,
-centralka telefoniczna,
-sprzęt komputerowy.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

1. Dokumentacja jest prowadzona na podstawie:
a) Zarządzenia nr IV/377/04 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania w placówkach oświatowych instrukcji kancelaryjnej.
b) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.)
2. Szkoła prowadzi ewidencje i rejestry na podstawie obowiązujących przepisów prawnych.

 

Informacje nieudostępnione

Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe uczniów – ochrona danych osobowych.

 

Data opracowania

29.07.2003 r., 28.03.2007 r., 25.02.2008 r., 7.05.2008 r.

 

Opracowała

Barbara Filip

 

Zatwierdzenie

Barbara Filip

Opublikował(a): 24.03.2014 14:30, Adam Kunior
Wytworzył(a): 19.08.2008 09:09, Barbara Filip
Drukuj Poleć znajomym