Zespół Szkół Plastycznych im. P. Michałowskiego
Siedziba
Adres | ul. Staszica 16a, 35-051 Rzeszów | |
Telefon | 17 74 82 970 | |
Strona WWW | www.zsp.resman.pl | |
sekretariat@zsp.resman.pl | ||
Godziny pracy | 7.30 - 15.30 | |
E-PUAP | /ZSPRZESZOW/SkrytkaESP |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Zenobiusz Kajda |
Siedziba | ul. Staszica 16a, 35-051 Rzeszów |
Telefon | 017 74 82 970 |
sekretariat@zsp.resman.pl | |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | 7.30 - 15.30 |
Podstawa prawna
Od 01.09.2003 r. tworzy się Zespół Szkół Plastycznych w Rzeszowie na podstawie Uchwały Nr IX/79/2003 Rady Miasta Rzeszowa z 27 maja 2003 r.
Struktura Organizacyjna
W skład Zespołu Szkół Plastycznych im. P. Michałowskiego w Rzeszowie wchodzą:
- Ogólnokształcąca Szkoła Sztuk Pięknych
- Liceum Plastyczne
- Internat
Ochrona danych osobowych - klauzula informacujna
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),w dalszej części zwane RODO, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14, informuję o zasadach przetwarzania danych osobowych w Zespole Szkół Elektronicznych
1. Administrator danych:
Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Plastycznych w Rzeszowie ul. Staszica 16a, reprezentowany przez Dyrektora.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl lub telefonicznie 17 875 44 04 lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Dane przetwarzane są w szczególności w celu:
a. realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, innych zadań statutowych oraz zadań organizacyjnych wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. 2018 poz. 996 z późn. zm.), a także wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c) oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. b) rozporządzenia RODO;
b. realizacji umów zawartych z kontrahentami - art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia RODO;
c. w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych w zakresie i w celach określonych w treści zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) rozporządzenia RODO.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy z administratorem.
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu/ów dla jakiego zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych oraz sprostowania (poprawiania) w przypadku gdy dane osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne,
b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
· osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
· osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 ogólnego rozporządzenia ochrony danych, wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 ogólnego rozporządzenia ochrony danych wobec przetwarzania;
· dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;
· dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych administratorowi ma charakter dobrowolny.
7. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, konsekwencją niepodania danych osobowych może skutkować brakiem możliwości realizacji celów w jakich zbierane są dane osobowe lub brakiem możliwości zawarcia takiej umowy.
8. Inne informacje:
Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani nie będą profilowane. Mogą wystąpić przypadki, gdy Administrator przekaże Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, o każdym takim przypadku będzie Pani/Pan poinformowana/y.
INFORMUJEMY, ŻE NIE REALIZUJEMY PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAW WYNIKAJĄCYCH Z RODO PRZY ZGŁOSZENIU DROGĄ ELEKTRONICZNĄ LUB TELEFONICZNĄ, ZE WZGLĘDU NA ZASADĘ ROZLICZALNOŚCI I BRAK MOŻLIWOŚCI WERYFIKACJI TOŻSAMOŚCI
Statut
Pobierz |
Bilans roczny
Bilans za rok 2007 | Pobierz | |
Bilans za rok 2008 | Pobierz |
Bilans za rok 2011 | Pobierz |
Bilans za rok 2012 | Pobierz |
Bilans za rok 2013 | Pobierz |
Bilans za rok 2014 | Pobierz |
Bilans za rok 2015 | Pobierz |
Zadania
Określa Statut Zespołu Szkół Plastycznych
Cele i zadania określone w ustawie z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm), a w szczególności:
Tryb działania
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw określa instrukcja kancelaryjna. Wszystkie sprawy urzędowe, zgodnie z ustawą Kodeks Postępowania Administracyjnego, załatwia sekretariat i księgowość w godzinach 7:30 - 15:30
Dyrekcja przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w poniedziałek od godziny 10:00 do 13:00. Sprawy załatwiane są w terminach określonych w KPA.
Prowadzone sprawy
Szkoła prowadzi i realizuje sprawy wg. rzeczowego wykazu akt.
Finanse, majątek
Obiekty szkolne(budynek A, B, C, D)
Budynek warsztatów szkolnych
Budynek Galerii Miejskiej
Samochód dostawczy ”Lublin”
Kontrola Zarządcza
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2013 | Pobierz |
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2014 | Pobierz |
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2015 | Pobierz |
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za 2016 | Pobierz |
Rejestry, ewidencje, archiwa
Sekretariat:
- rejestr pism przychodzących i pism wychodzących
- rejestr wydanych legitymacji szkolnych
- rejestr wydanych legitymacji nauczycielskich
- księga uczniów
- arkusze ocen
- zbiór dokumentów uczniów gimnazjum i liceum: świadectw i zaświadczeń OKE
- księgi zarządzeń dyrektora szkoły
- książka protokołów rady pedagogicznej
Kadry:
- rejestr zaświadczeń o zatrudnieniu
- listy obecności pracowników niepedagogicznych
- karty ewidencji czasu pracy pracowników
- akta osobowe pracowników
Księgowość:
Księgowość i płace prowadzone są komputerowo zgodnie z zakładowym planem kont i polityką rachunkowości
Archiwum:
-dokumentacja płacowa i księgowa
-akta osobowe i płacowe byłych pracowników szkoły
-dzienniki lekcyjne
-pisemne prace uczniów z egzaminów dojrzałości
-zbiory aktów prawnych w postaci Dzienników Ustaw , Monitorów Polskich
Udostępnianie Informacji Publicznej
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej
Pkt 1-2 wprowadzono zarządzeniem nr 32 r. Dyrektora Zespołu Szkół Plastycznych Rzeszowie.
W celu złożenia wniosku do Zespołu Szkół Plastycznych na platformie E-PUAP konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (0:00-0:00) do Kancelarii instytucji mieszczącej się w pokoju nr ... przy ul. ... w ... na następujących nośnikach danych:
a. Dyskietka 1,44 MB
b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c. Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
4. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.
5. Akceptowalne formaty załączników to:
§ DOC, RTF
§ XLS
§ CSV
§ TXT
§ GIF, TIF, BMP, JPG
§ ZIP
6. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
7. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe uczniów – ochrona danych osobowych.
Dokumentacja z przebiegu i efektów kontroli
-
Okres kontroli | Organ kontrolujący | Zakres kontroli |
ZUS oddział Rzeszów |
1. Prawidłowość i rzetelność oblicznia składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego. 2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu. 3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe. 4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych. | |
17.03.2014 r. | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola okresowa (blok żywienia) |
30.06.2014 - 25.07.2014r. | Biuro Kontroli Urzędu Miasta Rzeszowa | Kontrola gospodarki finansowej jednostki samorządowej w zakresie wydatków budżetowych oraz zgodności sprawozdań finansowych i budżetowych z ewidencją księgową |
23.09.2014 | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola okresowa (blok żywienia) |
25.09.2014 | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola okresowa (ocena stanu sanitarnego szkoły) |
09.01.2015 | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola okresowa (sprawdzenie obowiązków decyzji) |
15.01.2015 r. | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola okresowa (blok żywienia) |
27.03.2015 r. | Archiwum Państwowe | Kontrola archiwum zakładowego |
17.06.2015 r. | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola okresowa (sprawdzenie obowiązków decyzji) |
22.07.2015 r. | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola doraźna (przygotowanie szkoły do wypoczynku letniego) |
26.08.2015 r. | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola okresowa (Sprawdzenie przygotowania szkoły do nowego roku szkolnego) |
Okres | Organ kontrolujący | Zakres kontroli |
09.03.2017 | Wojewódzka Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Rzeszowie | Kontrola interwencyjna |
27.03.2017 | Wojewódzka Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Rzeszowie | Kontrola sprawdzająca |
29.03-30.03.2017, 04.04.2017 | Państwowa Inspekcja Pracy | Kontrola sprawdzająca |
10.04.2017 | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola okresowa (blok żywienia) |
14.06.2017 | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola sprawdzająca |
19.09.2017 | Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny | Kontrola sprawdzająca |
Data opracowania
15.07.2003 r., 17.03.2008 r., 22.10.2009 r.,14 maj 2014
Opracowanie
Zenobiusz Kajda - dyrektor szkoły, Stanisław Wołowiec - Kierownik Gospodarczy
Zatwierdzenie
Zenobiusz Kajda - dyrektor szkoły