Przedszkole Publiczne Nr 7 im. Wandy Chotomskiej
Siedziba
Adres | 35-011 Rzeszów, ul. Pułaskiego 3a |
Telefon | 17 74 83 230 |
sekretariat@pp7.resman.pl | |
Godziny pracy | 6.30 - 17.00 |
Strona www | www.pp7rz.webd.pl |
E-PUAP | /PP7_Rzeszow/SkrytkaESP/ |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Zofia Momora |
Siedziba | 35-011 Rzeszów, ul. Pułaskiego 3a |
Telefon | 17 74 83 228 |
zofia.momora@pp7.resman.pl | |
Godziny pracy |
Godziny dydaktyczne zgodnie z zatwierdzoną na dany rok szkolny organizacją pracy przedszkola. |
Kompetencje | Określone w Statucie Przedszkola Publicznego Nr 7 w paragrafie 13. |
Sposób załatwiania spraw | Dyrektor przedszkola przyjmuje podania, wnioski i pisma od interesantów. Wszelkie sprawy można załatwiać osobiście lub korespondencyjnie na adres: Przedszkole Publiczne Nr 7 im. Wandy Chotomskiej ul. Pułaskiego 3a 35-011Rzeszów
|
Podstawa prawna
Przedszkole Publiczne Nr 7 im. Wandy Chotomskiej jest jednostką budżetową, działającą na podstawie Statutu Przedszkola.
Statut
| ||
Struktura organizacyjna
Wysokość opłat
Wysokość opłat za pobyt dziecka w przedszkolu reguluje file/112769/Uchwała Nr LII-1227-2017.pdf Rady Miasta Rzeszowa z dnia 12 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym w którym kończą 6 lat w prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów jednostkach oswiatowych.
Zadania
Zadania jednostki ujęte w Statucie przedszkola w rozdziale 2.
Tryb działania
- rekrutacja dzieci do przedszkola -file/112768/Regulamin Rekrutacji 2018-2019.pdf
- zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie pracowników – zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela,
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola.
Finanse
- budynki i budowle: 391 074,00 zł. brutto
- urządzenia techniczne:46283,50 zł. brutto
Plan Finansowy
Plan Budżet 2017.pdf | ||
Bilans roczny
Rejestry, ewidencje, archiwa
Dokumentacja prowadzona zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną obowiązującą w PP07 w Rzeszowie.
Wykaz rejestrów;
- rejestr wypadków dzieci,
- rejestr wypadków przy pracy,
- rejestr legitymacji służbowych nauczycieli,
- rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
- rejestr zarządzeń dyrektora,
- rejestr zamówień publicznych,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja druków ścisłego zarachowania,
- ewidencja pieczęci,
- ewidencja zastępstw,
- ewidencja czasu pracy,
-ewidencja zasobu archiwum
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926). Dokumenty archiwalne są udostępniane przez upoważnionych pracowników na terenie przedszkola osobom zainteresowanym na ich wniosek. Ewidencje i rejestry są udostępniane powołanym do tego celu organom kontrolującym w zakresie określonym w przepisach prawa.
Kontrole
KONTROLE PRZEPROWADZONE PRZEZ ORGANY ZEWNĘTRZNE.pdf
Klauzula informacyjna
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Przedszkole Publiczne nr 7 im. Wandy Chotomskiej w Rzeszowie.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 7 im. Wandy Chotomskiej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Pułaskiego 3A, 35-011 Rzeszów,
(nr tel.: 17 748 32 30, 17 748 3228), adres e-mail: sekretariat@pp7.resman.pl)
2. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 17 875 43 74 lub adresem e-mail: iod1@erzeszow.pl
3. Przedszkole może przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu:
• realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,
• rekrutacji oraz spraw pracowniczych,
• obsługi księgowej przedszkola,
• prowadzenia analiz statystycznych,
• wynajmu pomieszczeń,
• prowadzenia postępowań o dostawy i usługi,
• dostarczania do organizacji nowych zasobów materialnych, usług i praw,
• przechowywania danych dla celów archiwalnych.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
6. W związku z przetwarzaniem przez Przedszkole, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy
dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
7. Przetwarzanie Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Przedszkole Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Informacje nieudostępnione
- protokoły rady pedagogicznej,
- akta osobowe pracowników,
- dane osobowe dzieci i ich rodziców.
Udostępnianie Informacji Publicznej
Informacje publiczne nie zamieszczone na stronie BIP Przedszkola Publicznego Nr 7 mogą być udostępnione na wniosek wg Regulaminu Udostępniania Informacji Publicznej.
Regulamin udostępniania informacji publicznej.pdf
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej.docx
Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej.pdf
Wypełniony wniosek należy przesłać:
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pp7.resman.pl
- listownie na adres: Przedszkole Publiczne nr 7, 35-011 Rzeszów ul. Pułaskiego 3a
Data opracowania
15.06.2018 r.
Opracowała
Zofia Momora - dyrektor przedszkola
Zatwierdziła
Zofia Momora - dyrektor przedszkola