Wersja Archiwalna

Przedszkole Publiczne Nr 7 im. Wandy Chotomskiej


Siedziba

Adres 35-011 Rzeszów, ul. Pułaskiego 3a
Telefon 17 74 83 230
E-mail sekretariat@pp7.resman.pl
Godziny pracy 6.30 - 17.00
Strona www www.pp7rz.webd.pl
E-PUAP /PP7_Rzeszow/SkrytkaESP/

             

Dyrektor

Imię i nazwisko Zofia Momora
Siedziba 35-011 Rzeszów, ul. Pułaskiego 3a
Telefon 17 74 83 228
E-mail zofia.momora@pp7.resman.pl
Godziny pracy

 

Godziny dydaktyczne zgodnie z zatwierdzoną na dany rok szkolny organizacją pracy przedszkola.

Kompetencje

Określone w Statucie Przedszkola Publicznego Nr 7 w paragrafie 13.

Sposób załatwiania spraw

Dyrektor przedszkola przyjmuje podania, wnioski i pisma od interesantów. Wszelkie sprawy można załatwiać osobiście lub korespondencyjnie na adres:

Przedszkole Publiczne Nr 7 im. Wandy Chotomskiej  ul. Pułaskiego 3a 35-011Rzeszów  

 

 Podstawa prawna

Przedszkole Publiczne Nr 7 im. Wandy Chotomskiej jest jednostką budżetową, działającą na podstawie Statutu Przedszkola.

Statut

   file/112767/Statut Przedszkola Publicznego nr 7.pdf
 
   

 

 

 

 

Struktura organizacyjna

STRUKTURA ORGANIZACYJNA.pdf

Wysokość opłat

Wysokość opłat za pobyt dziecka w przedszkolu reguluje file/112769/Uchwała Nr LII-1227-2017.pdf Rady Miasta Rzeszowa z dnia 12 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym w którym kończą 6 lat w prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów jednostkach oswiatowych.

Zadania

Zadania jednostki ujęte w Statucie przedszkola w rozdziale 2.

Tryb działania

- rekrutacja dzieci do przedszkola -file/112768/Regulamin Rekrutacji 2018-2019.pdf
 - zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie pracowników – zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela,
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola.

Finanse

- budynki i budowle: 391 074,00 zł. brutto
- urządzenia techniczne:46283,50 zł. brutto

Plan Finansowy 

Plan Budżet 2017.pdf    
     

 

 

Bilans roczny

     
     

 

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

Dokumentacja prowadzona zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną obowiązującą w PP07 w Rzeszowie.

Wykaz rejestrów;

- rejestr wypadków dzieci,

- rejestr wypadków przy pracy,

- rejestr legitymacji służbowych nauczycieli,

- rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej,

- rejestr zarządzeń dyrektora,

- rejestr zamówień publicznych,

- ewidencja środków trwałych,

- ewidencja druków ścisłego zarachowania,

- ewidencja pieczęci,

- ewidencja zastępstw,

- ewidencja czasu pracy,

-ewidencja zasobu archiwum


Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926). Dokumenty archiwalne są udostępniane przez upoważnionych pracowników na terenie przedszkola osobom zainteresowanym  na ich wniosek. Ewidencje i rejestry są udostępniane powołanym do tego celu organom kontrolującym w zakresie określonym w przepisach prawa.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),w dalszej części zwane RODO, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14, informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

I.             Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedszkole Publiczne Nr 7 ul. Pułaskiego 3a , 35-011 Rzeszów, reprezentowane przez Dyrektora.

II.            Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod1@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.

III.          Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Dane przetwarzane są w szczególności w celu:

a. realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, innych zadań statutowych oraz zadań organizacyjnych wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. 2018 poz. 996 z późn. zm.), a także wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c) oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. b) rozporządzenia RODO;

b. realizacji umów zawartych z kontrahentami - art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia RODO;

c. w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych w zakresie i w celach określonych w treści zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) rozporządzenia RODO.

IV.          Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy z  administratorem.

V.           Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu/ów dla jakiego zostały zebrane, a  po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa m.in.: ustawę z  dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

VI.   Prawa osób, których dane dotyczą:

1.      Przysługuje Pani/Panu prawo do:

a)      dostępu do treści danych osobowych oraz sprostowania (poprawiania) w przypadku gdy dane osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne,

b)      żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:

·        dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;

·        osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;

·        osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 ogólnego rozporządzenia ochrony danych, wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 ogólnego rozporządzenia ochrony danych wobec przetwarzania;

·        dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;

·        dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

c)       wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

d)      prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

e)      W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych administratorowi ma charakter dobrowolny.

VII.         Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, konsekwencją niepodania danych osobowych może skutkować brakiem możliwości realizacji celów w jakich zbierane są dane osobowe lub brakiem możliwości zawarcia takiej umowy.

VIII.        Inne informacje:

Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani nie będą profilowane. Mogą wystąpić przypadki, gdy Administrator przekaże Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, o każdym takim przypadku będzie Pani/Pan poinformowana/y.

INFORMUJEMY, ŻE NIE REALIZUJEMY PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAW WYNIKAJĄCYCH Z RODO PRZY ZGŁOSZENIU DROGĄ ELEKTRONICZNĄ LUB TELEFONICZNĄ, ZE WZGLĘDU NA ZASADĘ ROZLICZALNOŚCI I BRAK MOŻLIWOŚCI WERYFIKACJI TOŻSAMOŚCI

 

Kontrole

KONTROLE PRZEPROWADZONE PRZEZ ORGANY ZEWNĘTRZNE.pdf

Informacje nieudostępnione

- protokoły rady pedagogicznej,
- akta osobowe pracowników,
- dane osobowe dzieci i ich rodziców.

Udostępnianie Informacji Publicznej

Informacje publiczne nie zamieszczone na stronie BIP Przedszkola Publicznego Nr 7 mogą być udostępnione na wniosek wg Regulaminu Udostępniania Informacji Publicznej.

Regulamin udostępniania informacji publicznej.pdf

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej.docx

Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej.pdf

Wypełniony wniosek należy przesłać:

- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pp7.resman.pl

- listownie na adres: Przedszkole Publiczne nr 7, 35-011 Rzeszów ul. Pułaskiego 3a

Data opracowania

23.07.2018 r.

 

Opracowała

Zofia Momora - dyrektor przedszkola

 

Zatwierdziła

Zofia Momora - dyrektor przedszkola

Opublikował(a): 11.12.2019 15:00, Zofia Momora
Wytworzył(a): 23.10.2008 15:04, Zofia Momora
Drukuj Poleć znajomym