Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 20


Siedziba

Adres35-205 Rzeszów ul. Zwierzyniecka 32a
Telefon17 748 33 50, fax: 17 748 33 43
E-mailsekretariat@pp20.resman.pl
strona wwwwww.pp20.resman.pl
elektroniczna skrzynka podawczawww.epuap.gov.pl
Godziny pracy6.30 - 17.00

 

Dyrektor

Imię i nazwiskoMonika Czerwińska
Siedziba35-205 Rzeszów ul. Zwierzyniecka 32a
Telefon17 74 83 350
E-mailsekretariat@pp20.resman.pl
KompetencjeZgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracyNienormowany czas pracy

 

Podstawa prawna

Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Decyzja Nr 22/76 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 24 czerwca 1976 r. w sprawie zorganizowania Państwowego Przedszkola Nr 20 w Rzeszowie, na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 15 lipca 1961 r. o rozwoju systemu oświaty i wychowania /Dz. U. Nr 32,poz.160/, zarządzenia Ministra Oświaty z dnia 23 czerwca 1958 r. w sprawie organizacji przedszkoli i innych placówek wychowania przedszkolnego /Dz. Urz. Min. Oświaty z 1958 r. nr 10 poz. 127/ i zarządzenia Ministra Finansów z dnia 13 grudnia 1971 r. w sprawie zakładów budżetowych /M. P. z 1972 r. Nr 1, poz. 5, zmiana w M. P. z 1973 r. Nr 17, poz. 107/.

 

Statut

Pobierz

 

 

 

Bilans roczny

Pobierz

 

Bilans za 2012 r.

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje  http://n.bip.erzeszow.pl/file/39902/Uchwala+Nr+LVI-1064-2013.pdf Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 z dnia 9 lipca 2013 r.

w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

 

Zadania

Zadania jednostki ujęte w statucie w: § 5 pkt. 1 - 5

 

Tryb działania

Zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 1996 r., Nr 67, poz. 329 z późniejszymi zmianami) oraz Statutem przedszkola.

 

Finanse

Wykaz środków trwałych netto wg stanu na dzień 31-12-2012 r.
- ogółem: 133 740,84
1. budynek i budowle - 119 466,95
2. urządzenia techniczne – 14 273,89

Sprzęt teleinformatyczny: 3 komputery, 3 telefony.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry i ewidencja:
- pisma wychodzące i przychodzące do placówki
- obecność pracowników
- urlopy
- wydawane zaświadczenia
- świadectw pracy
- druki ścisłego zarachowania
- pozostałe dokumenty dotyczące placówki
Archiwa:
- akt osobowych
- dokumenty kancelaryjne, kadrowe, finansowe i pedagogiczne

 

Informacje nieudostępnione

- protokoły  Rad Pedagogicznych - tajemnica służbowa
- akta osobowe - ochrona danych osobowych

- dane osobowe dzieci i ich rodziców - ochrona danych osobowych

 

Data opracowania

10 lipiec 2014 r.

 

Opracowanie

Monika Czerwińska

 

Zatwierdzenie

Monika Czerwińska

 

Pliki do pobrania:
Bilans 2012.pdf (106,31 KB)
Opublikował(a): 09.06.2015 12:38, Monika Czerwińska
Wytworzył(a): 24.10.2008 12:45, Monika Czerwińska
Drukuj Poleć znajomym