Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 20


Siedziba

Adres35-205 Rzeszów ul. Zwierzyniecka 32a
Telefon17 748 33 50, fax: 17 748 33 43
E-mailsekretariat@pp20.resman.pl
strona wwwwww.pp20.resman.pl
elektroniczna skrzynka podawczawww.epuap.gov.pl
Godziny pracy6.30 - 17.00

 

Dyrektor

Imię i nazwiskoMonika Czerwińska
Siedziba35-205 Rzeszów ul. Zwierzyniecka 32a
Telefon17 74 83 350
E-mailsekretariat@pp20.resman.pl
KompetencjeZgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy

Nienormowany czas pracy:godziny dydaktyczne -zgodnie z corocznie zatwierdzoną organizacją pracy.

Godziny przyjęć:poniedziałek 8.00-10.00

                         wtorek 15.00-16.30

 

 

Podstawa prawna

Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Decyzja Nr 22/76 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 24 czerwca 1976 r. w sprawie zorganizowania Państwowego Przedszkola Nr 20 w Rzeszowie.

Statut

Pobierz

 

 

 

Bilans roczny

Pobierz

 

                                 Bilans za 2012 r.

                  

                                 Bilans za 2013  r.

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje  http://n.bip.erzeszow.pl/file/39902/Uchwala+Nr+LVI-1064-2013.pdf Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 z dnia 9 lipca 2013 r.

w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

 

Zadania

Zadania jednostki ujęte w statucie w: § 5 pkt. 1 - 5

 

Tryb działania

 

-rekrutacja dzieci do przedszkola-zgodnie z Regulaminem Rekrutacji- REGULAMIN REKRUTACJI DZIECI

- decyzje związane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego, Kuratora Oświaty

oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Finanse

Wykaz środków trwałych netto wg stanu na dzień 31-12-2013 r.
- ogółem: 120 632,30

1. budynek i budowle - 109 332,96
2. urządzenia techniczne – 11 299,34

Sprzęt teleinformatyczny: 3 komputery, laptop, urządzenie wielofunkcyjne,3 telefony.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

W przedszkolu funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt, a w nich ewidencje, rejestry.

Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa:

- zarządzeń dyrektora

-  zamówień publicznych

- wypadków dzieci

- wypadków przy pracy

- chorób zawodowych nauczycieli

- wniosków o udostępnianie informacji publicznej

- środków trwałych

- czasu pracy

- księgozbioru

- pieczęci

- druków ścisłego zarachowania

- zastępstw

- zasobu archiwum

Informacje zgromadzone w rejestrach, ewidencjach i archiwach są udostępniane na wniosek osoby zainteresowanwej.

Kontrole

 

Informacje nieudostępnione

- protokoły  Rad Pedagogicznych - tajemnica służbowa
- akta osobowe - ochrona danych osobowych                                                                                                                                                                                                                                                       - dane osobowe dzieci i ich rodziców - ochrona danych osobowych.

Informacje nie zamieszczone na stronie BIP Przedszkola Publicznego Nr 20 mogą być udostępniane na wniosek według Regulaminu Udostępniania Informacji Publicznej PP 20.

Udostępnianie Informacji Publicznej

-Regulamin udostępniania infirmacji publicznej-REGULAMIN UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI PUBLICZNEJ

Informacja publiczne nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PP20 może być udostępniona na wniosek .

Wzór wniosku można pobrać poniżej.

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Wypełniony wniosek należy przesłać:

-pocztą elektroniczną na adres: sektetariat@pp20.resman.pl

-listownie na adres:Przedszkole Publiczne Nr 20,ul.Zwierzyniecka 32 a,35-205 Rzeszów

 

Tryb załatwiania spraw:

  • telefonicznie-tel.17 748-33-50
  • listownie:Przedszkole Publiczne Nr 20,ul.Zwierzyniecka 32 a,35-205 Rzeszów
  • mailowo:sekretariat@pp20.resman.pl
  • osobiście- w godzinach pracy placówki
  • za pośrednictwem elektronicznej skrzynko podawczej PP20 na platformie ePUAP 

Inie zamieszgodzinach pracy placócz

 

Data opracowania

10 lipiec 2014 r.

 

Opracowanie

Monika Czerwińska

 

Zatwierdzenie

Monika Czerwińska

 

Pliki do pobrania:
Bilans 2012.pdf (106,31 KB)
Bilans 2013.pdf (224,91 KB)
Opublikował(a): 09.06.2015 12:38, Monika Czerwińska
Wytworzył(a): 24.10.2008 12:45, Monika Czerwińska
Drukuj Poleć znajomym