Siedziba
Adres | 35-205 Rzeszów ul. Zwierzyniecka 32a |
Telefon | 17 748 33 50, fax: 17 748 33 43 |
sekretariat@pp20.resman.pl | |
strona www | www.pp20.resman.pl |
elektroniczna skrzynka podawcza | /PP20-Rzeszow/SkrytkaESP |
Godziny pracy | 6.30 - 17.00 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Monika Czerwińska |
Siedziba | 35-205 Rzeszów ul. Zwierzyniecka 32a |
Telefon | 17 74 83 350 |
sekretariat@pp20.resman.pl | |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | Nienormowany czas pracy:godziny dydaktyczne -zgodnie z corocznie zatwierdzoną organizacją pracy. Godziny przyjęć:poniedziałek 8.00-10.00 |
Podstawa prawna
Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Decyzja Nr 22/76 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 24 czerwca 1976 r. w sprawie zorganizowania Państwowego Przedszkola Nr 20 w Rzeszowie.
Statut
Statut |
Bilans roczny
Bilans za 2008 r. | |
Bilans za 2012 r. | |
Bilans za 2013 r. |
Wysokość opłat
Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje http://n.bip.erzeszow.pl/file/39902/Uchwala+Nr+LVI-1064-2013.pdf Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013 z dnia 9 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.
Zadania
Zadania jednostki ujęte w statucie w: § 5 pkt. 1 - 5
Tryb działania
Zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 1996 r.,Nr 67, poz 329 z późn.zmianami) oraz Statutem Przedszkola Publicznego Nr 20 w Rzeszowie.
- rekrutacja dzieci do przedszkola-zgodnie z Regulaminem Rekrutacji- zatrudnianie,zwalnianie i awansowanie pracowników-zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola
- decyzje związane z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
- decyzje związane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego,Kuratora Oświaty oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej
- rekrutacja dzieci do przedszkola-zgodnie z Regulaminem Rekrutacji - REGULAMIN REKRUTACJI DZIECI
- decyzje związane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego, Kuratora Oświaty oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Finanse
Wykaz środków trwałych netto wg stanu na dzień 31-12-2013 r. - ogółem: 120 632,30
1. budynek i budowle - 109 332,96
2. urządzenia techniczne – 11 299,34
Sprzęt teleinformatyczny: 3 komputery, laptop, urządzenie wielofunkcyjne,3 telefony.
Rejestry, ewidencje, archiwa
W przedszkolu funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt, a w nich ewidencje, rejestry.
Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa:
- zarządzeń dyrektora
- zamówień publicznych
- wypadków dzieci
- wypadków przy pracy
- chorób zawodowych nauczycieli
- wniosków o udostępnianie informacji publicznej
- środków trwałych
- czasu pracy
- księgozbioru
- pieczęci
- druków ścisłego zarachowania
- zastępstw
- zasobu archiwum
Informacje zgromadzone w rejestrach, ewidencjach i archiwach są udostępniane na wniosek osoby zainteresowanwej.
Kontrole
Informacje nieudostępnione
- protokoły Rad Pedagogicznych - tajemnica służbowa
- akta osobowe - ochrona danych osobowych
- dane osobowe dzieci i ich rodziców - ochrona danych osobowych.
Informacje nie zamieszczone na stronie BIP Przedszkola Publicznego Nr 20 mogą być udostępniane na wniosek według Regulaminu Udostępniania Informacji Publicznej PP 20.
Udostępnianie Informacji Publicznej
Regulamin udostępniania infirmacji publicznej - REGULAMIN UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI PUBLICZNEJ
Informacja publiczne nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PP20 może być udostępniona na wniosek .
Wzór wniosku można pobrać poniżej.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wypełniony wniosek należy przesłać:
- pocztą elektroniczną na adres: sektetariat@pp20.resman.pl
- listownie na adres:Przedszkole Publiczne Nr 20,ul.Zwierzyniecka 32 a,35-205 Rzeszów
Tryb załatwiania spraw:
telefonicznie-tel.17 748-33-50
listownie:Przedszkole Publiczne Nr 20,ul.Zwierzyniecka 32 a,35-205 Rzeszów
mailowo:sekretariat@pp20.resman.pl
osobiście- w godzinach pracy placówki
za pośrednictwem elektronicznej skrzynko podawczej PP20 na platformie ePUAP
Struktura organizacyjna
Struktura organizacyjnaInie zamieszgodzinach pracy placócz
Data opracowania
10 lipiec 2014 r.
Opracowanie
Monika Czerwińska
Zatwierdzenie
Monika Czerwińska