Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 23


Siedziba

Adres ul. Hoffmanowej 12, 36-016 Rzeszów
Telefon 017 74 83 365
Strona WWW www.pp23.rzeszow.pl 
E-mail sekretariat@pp23.resman.pl
Godziny pracy 6:30 - 17:00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Barbara Kołodziej
Siedziba ul. Hoffmanowej 12, 36-016 Rzeszów
Telefon 017 74 83 365
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy Nienormowany czas pracy, osiem godzin dydaktycznych tygodniowo

 

Informacje publiczne, które nie zostały opublikowane w BIP są udostępniane na wniosek zainteresowanego. 
Zasady udostępniania informacji publicznej oraz zakres podlegający udostępnieniu określone są 
w ustawie o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.)

Wniosek

 

Podstawa prawna

§ 7 Zarządzenia Ministra Oświaty i Szkolnictwa Wyższego z dnia 24.02.1968 (Dz.U. Ministerstwa Oświaty i Szkolnictwa Wyższego Nr B-4 z dnia 23.04.1968 r. poz.29) art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 15.07.1961 r. o Rozwoju Systemu Oświaty i Wychowania (Dz.U. Nr 32 z 1961r. poz.16) oraz Orzeczenie Prezydium Miejskiej Rady Narodowej - Wydział Oświaty i Wychowania oraz Kultury w Rzeszowie.

 

Statut

Pobierz

 

 

Bilans roczny

Bilans za 2013 r. Pobierz

 

 

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013  w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

 

Zadania

Według rozdział III § 5 Statutu Przedszkola

 

Tryb działania

Zgodnie Kodeksem Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (Dz. U. Nr 30, poz. 168) tekst jednolity z dnia 5 października 2000 r. (Dz. U. Nr 98, poz. 1071, Nr 49 , poz. 509) oraz na podstawie Regulaminów obowiązujących w placówce:
- Regulamin Pracy 
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych 
- Regulamin Wynagradzania Pracowników Administracyjno-Obsługowych 
- Regulamin Działalności Rady Pedagogicznej 
- Regulamin Rady Rodziców 
- Instrukcja Kancelaryjna

 

Finanse

Budynek: 652 m kw.
Posesja: 3853 m kw.
Sprzęt teleinformatyczny: komputer 2 szt, kserokopiarka 1 szt
Wartość budynku brutto - 396 032 PLN
Wartość urządzeń technicznych - 37 199,99 PLN

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

- Rejestr wypadków dzieci,
- Rejestr wypadków przy pracy,
- Rejestr aktów awansu zawodowego,
- Rejestr chorób zawodowych,
- Rejestr akt osobowych,
- Ewidencja księgozbioru,
- Ewidencja pieczęci,
- Ewidencja zastępstw,
- Ewidencja czasu pracy,
- Ewidencja zasobu archiwum zawodowego.

 

Informacje nieudostępnione

- Akta osobowe pracowników,
- Protokoły Rad Pedagogicznych,
- Karty zgłoszeń dzieci.

 

Udostępnianie Informacji Publicznej

 Regulamin udostępniania informacji publicznej

 

Data opracowania

04.08.2014 r.

 

Opracowanie

Barbara Kołodziej - Dyrektor

 

Zatwierdzenie

Barbara Kołodziej - Dyrektor

Opublikował(a): 16.05.2019 13:15, Barbara Kołodziej
Wytworzył(a): 24.10.2008 13:10, Elżbieta Orzech
Drukuj Poleć znajomym